PDA

Volledige versie bekijken : Geluid uit een fla bestand halen??

jverschoor
%Europe/Berlin %695 %2006, 16:41
Ik heb een soort van muziek speler gemaakt in flash. Als je op speel drukt dan laad hij het liedje en speelt hij het af. als je weer op stop drukt stopt het liedje.

Maar ik wil dit eigenlijk voor meerdere nummers gebruiken. Alleen kan ik liedjes die ik geimporteerd heb ook weer deleten??? zoja hoe? want dit is nodig omdat ik op me me host programma maar maximaal 10mb per file kan uploaden. Hiervoor zal vast wel een snel code zijn denk ik. maar wat?

Btw klik hier (http://www.jeugdvanculemborg.nl/test/mix/geluid.htm) om te zien wat ik gemaakt heb.

p.s om het flash bestand zit netjes een html venster. Zodat het er wat strakker uit komt te zien.

jverschoor
%Europe/Berlin %699 %2006, 16:46
Via F11 kom je dus in libary. Daar verwijder ik dan de mp3's

Waarom wordt de bestands groote dan niet kleiner? dan blijkt het dus nog steeds dat ergens dat bestand zit of ben ik nu appart bezig?

Dauntless
%Europe/Berlin %701 %2006, 16:50
Sla hem even op onder een andere bestandsnaam :).

jverschoor
%Europe/Berlin %703 %2006, 16:52
heeeej dat werkt wel.

nu is ie weer 32kb [:o)]

bedankt man. Voor de 2de x alweer ;)

Dauntless
%Europe/Berlin %703 %2006, 16:53
Graag gedaan :).

Vanaf MX 2004 heb je overigens de optie file -> save and compact, wat hetzelfde doet als onder een nieuwe bestandsnaam op slaan.

jverschoor
%Europe/Berlin %706 %2006, 16:57
Graag gedaan :).

Vanaf MX 2004 heb je overigens de optie file -> save and compact, wat hetzelfde doet als onder een nieuwe bestandsnaam op slaan.

Ja ik werk op me stage nog met een mx. En als ik niks te doen heb ga ik flash leren. begin het steeds leuker te vinden en het lukt ook steeds btr :P . Maar na vanaaf heb heb ik flash 8 dus en ik weer up to date en op me stage ook.

Maar goed dan weet ik dat alvast. nog maals bedankt