Volledige versie bekijken : flash player
raffa
%Europe/Berlin %399 %2006, 09:35
sryr ik weet niet ik dit topic bij de juiste heb gezet maar ik zit bij me stage en de klant waarvoor ik een presentatie aan moet leveren heeft blijkbaar geen INTERNE flashplayer.
Nu heb ik hem verteld naar adobe ta gaan om het te downloaden maar daar gebeurd niet veel...
hij wil het op 1 of andere manier niet downloaden.
(ook bovenin krijg the tniet het gele venstern x....)
Heeeeeeelp !;)
Laiverd
%Europe/Berlin %403 %2006, 09:40
Is het een presentatie die draait in een webpagina of in een browser? Je zou evt. kunnen overwegen om 'm niet voor het web te publiceren maar als standalone projector. Als de presentatie echter ook naar buiten moet is dat geen optie. Dit zijn trouwens wel typisch zaken die je van tevoren al checkt met een klant.
John
psychonikeo
%Europe/Berlin %407 %2006, 09:46
volgende keer eerst ff checken idd.. Je kan er niet vanuit gaan dat iedereen een flash player heeft. ;)
raffa
%Europe/Berlin %409 %2006, 09:49
Hij heeft wel flash als tie het bestandje opent via het browser...
Maar als hij het swf bestandje opent op z`n hd dan doet tie het niet ..
wat kan ik de klant aanraden...??
renegeuze
%Europe/Berlin %415 %2006, 09:57
Je kan ook gewoon een losse swf openen in de browser.
raffa
%Europe/Berlin %415 %2006, 09:58
De klant wil het FULLSCREEN HEBBEN in flash player dus niet met allemaal
irritante browservensterr.....
psychonikeo
%Europe/Berlin %416 %2006, 09:59
je kan m niet even publishen als .exe nu?
Nauzer
%Europe/Berlin %417 %2006, 10:00
dan zit er niets anders op dan die flashplayer downloaden... andere opties zijn er niet of niet voldoende met support voor Flash 8 en AS2...
renegeuze
%Europe/Berlin %417 %2006, 10:01
Druk f11 als je in de browser bent. Mijn stand allone flash player is niet meer fullscreen dan mijn browser fullscreen.
raffa
%Europe/Berlin %430 %2006, 10:19
dit is wel fullscreen maar niet helemaal ... het is niet mooi voor een presentatie...Iedereen wel bedankt maar de klant heeft inmiddels al afgehaakt..
vond het geeen €4000 waard en dan ook nog het adobe player aan moeten schaffen..
Nogmaals bedankt...
psychonikeo
%Europe/Berlin %441 %2006, 10:35
aanschaffen? kan je gewoon downloaden hoor.
Maar ja, zo leer je als stagair maar weer dat je je goed moet voorbereiden anders loop je klanten mis..
raffa
%Europe/Berlin %461 %2006, 11:04
waar kan je het downloaden dan ....? dat was 2 uur geleden namelijk mijn vraag...?
keuken
%Europe/Berlin %464 %2006, 11:08
Als de player niet geinstalleerd is vraagt flash automatisch om het down te loaden.
En wel op deze link:
http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0
raffa
%Europe/Berlin %464 %2006, 11:09
er gebeurd niks als ik het linkje aanklik
keuken
%Europe/Berlin %469 %2006, 11:15
doe dan dit:
http://www.macromedia.com/go/getflashplayer
of nóg simpeler: http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/install_flash_player.exe
psychonikeo
%Europe/Berlin %506 %2006, 12:08
waar kan je het downloaden dan ....? dat was 2 uur geleden namelijk mijn vraag...?
Nee je gaf in je berichtje aan dat het downloaden niet werkte. Dus wij probeerde andere oplossingen voor je aan te dragen.
Laiverd
%Europe/Berlin %811 %2006, 19:28
Wat praten we weer gezellig langs elkaar heen :D
1. Een standalone Flash Player is NIET te downloaden, die wordt geleverd bij Flash
2. Een standalone Flash Player heb je niet nodig (althans niet on de aanschaf), omdat je zelf een projector kunt publiceren die de player in zich heeft (dus de klant krijgt 'm dan gewoon van jou ... sorry, kreeg). Die suggestie is overigens in post 2 al gedaan.
3. Een standalone projector kan volledig fullscreen zonder wat dan ook eromheen.
4. Volgens mij is hier iemand een klant kwijtgeraakt simpelweg omdat de handleiding niet is gelezen ... althans zo maak ik het op uit het gekeuvel hierboven.
John
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.