PDA

Volledige versie bekijken : Website 1st page feedback

rrgmedia
%Europe/Berlin %717 %2006, 17:13
Haallo luitjes.

Ben vandaag weer even bezig geweest met de frontpage van mijn site.
Graag feedback van je eerste indruk.
Ik weet dat het geluid van het filmpje nog niet is opgelost en dat er nog maar een paar button/rollovers zijn.
Dat komt nog.

Zie http://www.rrgmedia.com
En bij de linkse menu kant ga ik niet ordinairy rollovertjes plaatsen, maar daar ga ik iets leukers voor verzinnen.

Ik hoor het wel

Groetjes

Emveedee
%Europe/Berlin %723 %2006, 17:21
Ziet er op zich goed uit..

Geen enkele button werkt hier,
maar daar ben je vast aan het werken.

2 Dingetjes:
WAAROM, WAAROM resized mijn browservenster als
ik je site open. Dit vind ik echt héél erg irritant!

Waarom doe je dat foto achtige ding in t begin
(sluiter geluidje + blur)?

Zie het nut er niet van.

Maar voor de rest is t een goede site.

PS:
Hoort dit niet in de testcase?

fleasy
%Europe/Berlin %724 %2006, 17:22
TESTCASE, maar goed, mooie site, lijkt een beetje op die van adobe ;). Mooie banner trouwens, lijkt ook op die van dobe ;). Maar ook bij een goede site hoort kritiek:

- Ik vind het boven-menu niet mooi overgaan in contact.

- Het hele bovengedeelte ( zwart-grijs ) past niet mooi bij de ( witte ) rest. Alleen als de banner is afgelopen wel een beetje.

- Het eind van de banner is niet mooi, maar waarschijnlijk hang je ook niet lang rond op een home-page waar verder niks opstaat :p

Voor de rest, erg mooie site.

.Tine.
%Europe/Berlin %725 %2006, 17:24
Ik hem erg mooi!
En hoe doen jullie dat toch allemaal! :O
Voel mij zo dom... [V]

rrgmedia
%Europe/Berlin %776 %2006, 18:38
nja, wil m nog nie in de testcase omdat het nog zoooooww lang gaat duren voordat ie echt naar mijn zin af is.

Het resizen heb ik gedaan, omdat als je de site maar voor de helft sziet (als je een klein venster open heb) de site niet de indruk geeft die ik de bezoekers wil geven.
Maar nu ik er zo naar kijk is het idd wel weer een beetje irritant als je het bv niet wilt.

Verder dat fototoestel effect/geluid heb ik gedaan, omdat ik de fade ins van alle teksten net wat te standard vond + ik zelf ook nog s fotografeer (productfotografie).
Ik weet het, het staat er ook (nog) nergens, maar dat is ook een kleine aanleiding waarom ik dat effect gebruik.
En dat is net dat kleine accentje wat ik eraan toe wou voegen.

@fleesy: de hoofdbanner misschien iets lichter maken, of de tekst: loading stream ook achter een zwart vlak zoals de eindtekst na de "3d film" ??
en hoezo als adobe? ^^ Adobe gebruikt verticale pagina's met ronde menu blokjes en heeft volges mij een heel ander soort donkergrijs/grijs en hoofdmenu.

De banner lijkt er idd wel op jah :P
En (en/of bordeaux) rood/donkergrijs/zwart/wit zijn gewoon sterke kleurcombinaties.

rrgmedia
%Europe/Berlin %797 %2006, 19:07
Ben ik weer,

Ik heb de headnav banner wat minder donkergrijs gemaakt.
Opzich vindt ik hem wel beter overkomen, thnx fleasy.
Alleen nu valt die flashvideo banner weer een beetje buiten de boot.

Wat vinden jullie ervan?
De donkergrijze, of de wat meer zwart achtige headbanner??

Ik hoor het wel

fleasy
%Europe/Berlin %467 %2006, 11:12
nja, wil m nog nie in de testcase omdat het nog zoooooww lang gaat duren voordat ie echt naar mijn zin af is.
WIPjes mogen volgens mij ook wel in de testcase komen howr ;)
Over de banner, het eind met: Still here? Hmm.. Maybe you should contact us ;), zou wel iets kleurijker/lichter kunnen worden, neem als voorbeeld adobe :p. ( de tekst komt ook een beetje onprofeesioneel over met ;) en een vergeten hoofdletter, maar het is nog een WIPje dus... )