PDA

Volledige versie bekijken : na open pagina functie niet direct beschikbaar

kurtgamer
%Europe/Berlin %872 %2005, 21:55
hallo allemaal

ik heb key functies aangemaakt als ik de rechterpijl toets druk wordt de volgende foto ingeladen

dat gebeurt ook behalve na het openen van de pagina moet ik eerst eens klikken in de browser om het te activeren. en dat wil ik natuurlijk niet.

de bedoeling is als de pagina geladen is dat je direct met het keybord aan de slag kan gaan.
als dat mogelijk is natuurlijk.

hier heb je een pagina om het na te chekken
http://users.skynet.be/kurtplace/speelpret.html

als je mijn AS wilt zien het zijn 141 regels ik wil ze hier wel plakken als het nodig is
maar ik denk dat het een simpele oplossing nodig heeft die ik nog niet ken.

mijn foto's worden extern geladen via xml misschien ligt het daaraan???

kurt

theFlashWizard
%Europe/Berlin %019 %2005, 01:28
volgens mij is dat altijd zo in flash.. heb je ook altijd met die online spelletjes..

kurtgamer
%Europe/Berlin %570 %2005, 14:41
volgens mij is dat altijd zo in flash.. heb je ook altijd met die online spelletjes..

Thanxs voor de reactie.
jammer

peres
%Europe/Berlin %576 %2005, 14:49
misschien kun je eerst een schermpje ervoor doen met zoiets als: een button met Klik hier om te beginnen en dat hij dan naar de foto's gaat. zo wordt de kijker geforceerd te klikken op een beetje alternatieve manier. (een soort van intro)

Dit is eigenlijk niet waar je naar op zoek was, maar als de kijker dan toch moet klikken....

kurtgamer
%Europe/Berlin %600 %2005, 15:24
misschien kun je eerst een schermpje ervoor doen met zoiets als: een button met Klik hier om te beginnen en dat hij dan naar de foto's gaat. zo wordt de kijker geforceerd te klikken op een beetje alternatieve manier. (een soort van intro)

Dit is eigenlijk niet waar je naar op zoek was, maar als de kijker dan toch moet klikken....
is wel een goed alternatief
Thanxs