PDA

Volledige versie bekijken : Stukje php code werkt niet in IE

moxie
%Europe/Berlin %643 %2005, 16:27
Terug van weggeweest op een gloedjeoud forum (maar wel mooi mijn aantallen posts kwijt :mad: )

Ik heb pagina's met daarin een menu-include. Hierin staat een list met links:

<li><a href="almat.php?p=renovatie&s=" <?php if($p=="renovatie") { echo "\"class=\"menuactive\""; } ?>>keukenrenovatie</a></li>

Als ik nu bijv. op bovenstaande button klik zal dit m.b.v. een stylesheet ervoor zorgen dat de actieve link vetgedrukt staat en met een andere kleur. In Firefox werkt dit gewoon, maar vreemd genoeg niet in IE. Daar sta ik even van te kijken moet ik bekennen, want ik zou niet weten waar ik het probleem moet gaan zoeken?

Iemand van jullie?

Ahum, eerste nieuwe post en meteen al niet al te snugger: een aanhalingsteken teveel waar IE over struikelde... :D

designhulp.nl
%Europe/Berlin %682 %2005, 17:22
Dat het niet in IE werkt zal weinig met php te maken hebben.
Als de juiste css-class geprint wordt heeft php zijn werk gedaan, en zul je het probleem dus in CSS moeten gaan zoeken.

Shivan
%Europe/Berlin %685 %2005, 17:26
Het moet worden

<li><a href="almat.php?p=renovatie&s=" <?php if($p=="renovatie") { echo "class=\"menuactive\""; } ?>>keukenrenovatie</a></li>

moxie
%Europe/Berlin %728 %2005, 18:29
Bedankt, maar ik had de fout al gevonden. Misschien moet de melding dat een bericht is aangepast meteen aan het begin van een post staan i.p.v. onderaan, dat had jullie ws. tijd en moeite gespaard. :)

ahmedworld
%Europe/Berlin %993 %2005, 00:51
Superglobals zeker ;)