PDA

Volledige versie bekijken : sleep balkje

vegeto
%Europe/Berlin %847 %2005, 21:20
ik heb dus een sleep balkje gemaakt
ik will daar dus als ie op een van de streepjes komt (dat als je een beetje naar de andere streepjes toe trekt dat ie er vanzelf op komt) dan dat de kwaliteit veranderd en als je dan de mc waar ie in zit uit doet en weer aan doet dat ie op het zelfde plek zit van toen je hem uit hebt gedaan (de mc)

theFlashWizard
%Europe/Berlin %871 %2005, 21:54
dat er naar toe schieten tijdens slepen is wel n btje moeilijk he.. moet je is gaan nadenken waarop je allemaal moet checken.. of de linker kant van je mc in de buurt komt van 1 van alle mc's zo ook met de rechterkant, boven en onderkant.. erg zwaar dus ook voor flash.. zoiets kun je beter bij onRelease doen..

vegeto
%Europe/Berlin %877 %2005, 22:03
wat ook kan is dat je er een mc onder doet en als je er over komt dan kan je hem pas loslaten maar dat weet ik ook niet hoe je dat moet

theFlashWizard
%Europe/Berlin %022 %2005, 01:31
je bedoelt:
wat ook kan is, dat je er een mc onder doet en als je er over komt, dat je hem dan pas kan loslaten, maar dat weet ik ook niet hoe je dat moet

weer ff op je zinne blijve lette he..

em.. dan zou je je dus loslaten en en nog aan een mc vastzitten.. Het is dan heel raar dat je dan weer moet klikken en weer moet loslaten, boven een mc, om hem los te laten..

hoe had je dat dan gedacht?

vegeto
%Europe/Berlin %524 %2005, 13:35
ik dacht aan
als je begint te slepen dat je hem niet los mag laten aleen als de mc over 1 strepje is

een soort rollover als mc 1 over strepje 2(mc) gaat dat dan de kwaliteit van het swf minder of meer word