Heedless
%Europe/Berlin %732 %2006, 17:34
Is het mogelijk om voor een printjob zelf wat printinstellingen van te voren in te stellen?
Ik heb nu dit:
btnPrint.onRelease = function() {
var my_pj:PrintJob = new PrintJob();
if (my_pj.start()) {
my_pj.orientation = "landscape";// dit werkt dus niet, want orientation is read-only
my_pj.addPage(_root.bitmapHolder, {xMin:0, xMax:480, yMin:0, yMax:340}, null);
}
my_pj.send();
delete my_pj;
};
Als ik nu klik op btnPrint, dan krijg ik het instellingen menu voor mijn printer, klik direct op 'ok' dan print hij de inhoud van _root.bitmapHolder uit. Maar die komt nu op een staand vel, bovenaan.
Ik wil eigenlijk dat hij het vel draait en die bitmapHolder mc zo scaled dat hij over het hele vel wordt uitgeprint. Dus zonder dat de gebruiker zelf dat in moet gaan zitten stellen.
Kan je dit niet instellen?
Ik heb nu dit:
btnPrint.onRelease = function() {
var my_pj:PrintJob = new PrintJob();
if (my_pj.start()) {
my_pj.orientation = "landscape";// dit werkt dus niet, want orientation is read-only
my_pj.addPage(_root.bitmapHolder, {xMin:0, xMax:480, yMin:0, yMax:340}, null);
}
my_pj.send();
delete my_pj;
};
Als ik nu klik op btnPrint, dan krijg ik het instellingen menu voor mijn printer, klik direct op 'ok' dan print hij de inhoud van _root.bitmapHolder uit. Maar die komt nu op een staand vel, bovenaan.
Ik wil eigenlijk dat hij het vel draait en die bitmapHolder mc zo scaled dat hij over het hele vel wordt uitgeprint. Dus zonder dat de gebruiker zelf dat in moet gaan zitten stellen.
Kan je dit niet instellen?