Volledige versie bekijken : simpele vraag
Asdfnl
%Europe/Berlin %024 %2006, 00:34
eey mensen,
ik zit met een raar probleem waar ik niet van weet waar de oorzaak zit
op mijn site (link (http://home.student.uva.nl/tim.remmers/))
heb ik bij de link Over Mij een dynamic text gemaakt omdat het te groot was voor het vakje, er was dus een scrollbar nodig. ik gewoon makkelijk de uiscrollbar uit de components gevist...maar nu blijft hij zonder balk alleen de omlijsting( de scrollbar dus) wie heeft de oplossing?
bedankt
Groet
Tim
Cowerd
%Europe/Berlin %044 %2006, 01:03
Staat bij de scrollbar>parameters>_targetInstanceName de instance name van de dynamic textfield?
theFlashWizard
%Europe/Berlin %046 %2006, 01:07
altijd even laten zien hoe je werk inmekaar zit dan..
[Guide] Voordat je post (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=7649)
Asdfnl
%Europe/Berlin %365 %2006, 08:46
@ cowerd jah staat allemaal goed
@ theFlashWizard: sorry! maar ik dacht dat dit gewoon het simpelste van het simpelste in elkaar zat en dat iedereen dat wel zou snappen:P.
het is dus gewoon een dynamic textfield. hierna heb ik vanuit de lijst met components de UIscrollbar naar het textfield gesleept. ik probeerde dit hierna ook in een nieuw bestand waar die het gewoon deed. dus ikj kopierde het naar mijn orginele site ( precies zoals ik in het andere bestand gemaakt had en werkte) maar neehoor werkte nog steeds niet.
Asdfnl
%Europe/Berlin %914 %2006, 21:57
ik heb de oplossing al
sluiten maar
Cowerd
%Europe/Berlin %945 %2006, 22:41
En wat is die oplossing? Daar ben ik wel benieuwd naar!
Godfaterss
%Europe/Berlin %949 %2006, 22:47
ff vraag tussendoor ik heb een link als button die gaat naar een site maar hoe doe ik in flash dit:
target="_blank"
?
Asdfnl
%Europe/Berlin %956 %2006, 22:57
@cowerd
bij linkage even export in first frame "ont"vinken :D
Flash-N44B
%Europe/Berlin %606 %2006, 14:32
ff vraag tussendoor ik heb een link als button die gaat naar een site maar hoe doe ik in flash dit:
target="_blank"
?
Godfaterss, zoek even bovenin naar wat andere Forums er zijn al vele vragen hier over.
Als het goed is doe je het gewoon met GetUrl, en om daarmee te leren werken moet je maar even zoeken :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.