Volledige versie bekijken : Sepy
matzo
%Europe/Berlin %581 %2005, 14:56
op aanraden van een van de threads hier heb ik sepy geinstaleerd en Mtasc maar als ik daarin deze code laat checken geeft hij een fout
function startup(){
var depth = 0;
mc = createEmptyMovieClip ("border", depth ++);
}
waar ligt hierin de fout, slechte gewoonte misschien zo coderen, maar ik zou bijgod niet weten waarom
in flash werkt hij wel en dat is alle code die er is
Roenes
%Europe/Berlin %690 %2005, 17:34
Voor zover ik zie, zit er geen fout in. Is mtasc wel goed geinstalleerd en ingesteld? Ik gebruik SEPY ook maar heb geen mtasc geinstalleerd. Ik test gewoon in flash. Misschien ook een optie voor jou? :)
Dauntless
%Europe/Berlin %692 %2005, 17:37
Ik gebruik ook SE|PY + MTASC en hij geeft bij mij ook een fout... 'k vind eigenlijk ook niet echt wat de fout is...
Heb jij ook de 1.0.7 beta of de gewone 1.0.6 ?
matzo
%Europe/Berlin %737 %2005, 18:42
degene waar naar verwezen wordt op de homepage met download. heb de andere wel gezien maar wist niet te kiezen, daar kon je enkel deze mtasc-1.09.zip downloaden dus ik heb 1.09 geinst. veronderstel ik
hier heb ik het gedownload http://www.mtasc.org/#download ik heb degene direct bovenaan, dus zip
meagain
%Europe/Berlin %750 %2005, 19:00
MTASC is, d8 ik, veel 'strenger' dan de compiler van Flash.
Kan het niet zijn dat je mc hebt vergeten declareren? Welke foutmelding krijg je precies??
Dauntless
%Europe/Berlin %753 %2005, 19:05
'Unexpected function' . MTASC is idd veel strenger, maar dit zou toch echt geen fouten mogen geven :s.
Roenes
%Europe/Berlin %765 %2005, 19:22
misschien de spatie tussen p en (
Of geen path voor de functie. Misschien vind MTASC dat niet leuk?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.