Volledige versie bekijken : Achtergrond TextArea
Bowlingmar
%Europe/Berlin %436 %2005, 11:28
Aansluitend bij een vorig onderwerp nl 'achtergrond Scrollpane', vroeg ik me het volgende af:
Hoe pas je de Achtergrondkleur van een TextArea aan en eventueel ook de scrollbalken. Ik weet dat er themas bestaan en waar ik ze moet vinden, maar weet niet echt hoe ik ze moet toepassen. Wie kan mij helpen?
Dauntless
%Europe/Berlin %447 %2005, 11:45
Het staat er toch echt mooi bij hoor (in de help files).
1. Select the component instance on the Stage.
2. In the Property inspector, give it the instance name myComponent.
3. Open the Actions panel and select Scene 1, then select Layer 1: Frame 1.
4. Enter the following code to change the instance to orange:
myComponent.setStyle("themeColor", "haloOrange");
5. Select Control > Test Movie to view the changes.
For a list of styles supported by a particular component, see the component’s entry in Components Dictionary.
Alle dingen die je bij 'themeColor' en 'haloOrange' kunt invullen weet je wel zijn. :)
Bowlingmar
%Europe/Berlin %755 %2005, 19:07
Tnx...maar heb dit neergeschreven: name.setStyle("backgroundColor","0x003366"); en het blijkt te werken:).
Kzou ook nog graag de TekstKleur aanpassen en dacht aan hierbij aan de volgende code: name.setStyle("Color","0x003366"); maar het schijnt niet te werken...wie kan me helpen?
Dauntless
%Europe/Berlin %071 %2005, 02:43
Wel, je hebt niet goed gekeken in de help files ;).
color:
The text color. The default value is 0x0B333C for the Halo theme and blank for the Sample theme.
(Met een kleine letter dus ;) ).
Bowlingmar
%Europe/Berlin %452 %2005, 11:50
Oow...sorry voor het storen :I ..toch erg bedankt, want het was vrij belangrijk voor me:)
Dauntless
%Europe/Berlin %457 %2005, 11:58
Oow...sorry voor het storen :I ..
Sorry, was zo niet bedoeld hoor :).
Bowlingmar
%Europe/Berlin %461 %2005, 12:04
Ik nam het ook helemaal niet verkeerd op hoor...vond het gewoon (een beetje) dom van mezelf. :p
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.