Volledige versie bekijken : var check
paulm
%Europe/Berlin %404 %2005, 10:41
Hoi ik probeer een variabel te checken die ik binnenhaal via php. Ik krijg hem wel gewoon te zien in een tekstveld maar onderstaande actionscript werkt niet. Wat doe ik fout?
loadVariablesNum ("var.php", 0, "POST");
if ( _level0.aantal == '5') {
gotoAndPlay(10);
}
stop();
Tha Narie
%Europe/Berlin %412 %2005, 10:53
Variable is nog niet beschikbaar op dat moment, je moet een tijdje wachten totdat je het resultaat van PHP binnen hebt gekregen.
En ik zou loadVariablesNum ook vergeten, en voortaan gewoon LoadVars (zie Flash Help) gebruiken, daar zit een onLoad callback in, zodat je in die functie wat met je data kunt doen.
paulm
%Europe/Berlin %417 %2005, 11:00
Variable is nog niet beschikbaar op dat moment, je moet een tijdje wachten totdat je het resultaat van PHP binnen hebt gekregen.
En ik zou loadVariablesNum ook vergeten, en voortaan gewoon LoadVars (zie Flash Help) gebruiken, daar zit een onLoad callback in, zodat je in die functie wat met je data kunt doen.
Bedankt, maar hoe kan ik deze check dan uitvoeren? de code op keyframe 2 zetten werkt ook niet.
Dauntless
%Europe/Berlin %453 %2005, 11:52
Gebruik het LoadVars object. Deze heeft een method genaamd 'onLoad'. Die wordt uitgevoerd wanneer je data binnen is. Zet in die method dus je check.
paulm
%Europe/Berlin %356 %2005, 09:33
Gebruik het LoadVars object. Deze heeft een method genaamd 'onLoad'. Die wordt uitgevoerd wanneer je data binnen is. Zet in die method dus je check.
Oke bedankt!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.