PDA

Volledige versie bekijken : dubbelklik

cor894k
%Europe/Berlin %393 %2005, 10:27
Sinds een aantal weken met Flash bezig en het gaat langzaam steeds beter.
nu heb ik op mijn test site links wat buttons staan. Als ik die aanklik komt er een pagina tevoorshijn (gemaakt met een tut over basis webpagina) deze wil ik van boven naar beneden in laten glijden (maar hoe) en een ander probleem is dat als ik 2 keer op dezelfd knop klik hij de volgende pagina laat zien. Hoe kan ik dit oplossen?

greetings

Dauntless
%Europe/Berlin %457 %2005, 11:58
Als je hem wil animeren moet je waarschijnlijk de structuur van je website een beetje aanpassen. Het is ook altijd leuk om eerst de vorige pagina weg te laten glijden voor je de volgende er aan laat komen. Kijk eens naar deze (http://flashfocus.nl/fla/Interface%20elementen/Menus/?filename=Menu%20met%20op-%20en%20afbouw_Steven%20Kuijs.fla) fla.

Het dubbelklikken heb ik ook al eens meegemaakt, maar 'k weet niet 100% zeker hoe je dat oplost... Maar misschien is het zelfs al opgelost als je de structuur veranderd naar degene als in de .fla hierboven.[B] :)

peres
%Europe/Berlin %513 %2005, 13:19
dat dubbelklik-gebeuren heb ik ook een keer last van gehad, dat kwam volgens mij dat de stop() action te vroeg stond. je moet em een framepje later neerzetten.

morris
%Europe/Berlin %503 %2005, 13:05
na een paar dagen om de link naar de fla te volgen (ik kreeg steeds de verkeerde pagina) is het gelukt. Nu ga ik eens studeren op dit bestand. Het is pecies wat ik bedoel
mijn dank is bijzonder groot

afz morris