PDA

Volledige versie bekijken : [ Fixed ] suggestie: mailtje na nieuwe post

mateo)
%Europe/Berlin %795 %2005, 20:05
het zou handig zijn als je een mailtje kon krijgen als er een nieuwe post was op een onderwerp waarop je zelf eerder gepost hebt...

Nytrax
%Europe/Berlin %797 %2005, 20:08
Je kan toch gewoon emailnotificatie inschakelen of zie ik dat verkeerd? (evt in je usercp onder opties kan je instellen dat je altijd een mailtje krijgt of gewoon aanvinken als je een bericht plaatst)

Jorim
%Europe/Berlin %816 %2005, 20:36
Gebruikers CP (http://www.flashfocus.nl/forum/profile.php?do=editoptions) | Wijzig Opties | Berichten & Notificaties | Standaard onderwerpen abonnement mode

En natuurlijk heb je bij elke topic bovenin, bij Onderwerp Opties, ook de mogelijkheid om te abonneren als je zelf niet reageert in een topic.

Helder zo? :)

mateo)
%Europe/Berlin %835 %2005, 21:02
evt in je usercp onder opties kan je instellen dat je altijd een mailtje krijgt
sorry, maar dat knopje kan ik niet vinden...

Jorim
%Europe/Berlin %858 %2005, 21:36
Gebruikers CP (http://www.flashfocus.nl/forum/profile.php?do=editoptions) | Wijzig Opties | Berichten & Notificaties | Standaard onderwerpen abonnement mode
Daar dus ;)

mateo)
%Europe/Berlin %648 %2005, 16:33
sorry, jorim, dat ik blijf zeuren. maar wat ik bedoel is dat je een mailtje krijgt als iemand reageert op een thread waar jij eerder in gepost hebt en daar zie ik geen knopje voor...

Dauntless
%Europe/Berlin %667 %2005, 17:00
Als ik hier op 'reply' druk kan ik vanonder bij 'notificatie type' toch iets kiezen... Dat is ook niet goed ?

Jorim
%Europe/Berlin %706 %2005, 17:57
Geeft niet ;)

Als je naar het menu gaat wat ik noem en dan kiest voor Directe e-mail notificatie krijg je vanaf dat moment altijd mail bij nieuwe reacties. Als je email wilt ontvangen van nieuwe posts in topics waar je al eerder op geregeerd hebt moet je naar die topics toe gaan en in Onderwerp Opties kiezen voor abonneer op dit onderwerp.

Helderder zo? :)

mateo)
%Europe/Berlin %707 %2005, 17:58
ha, dat knopje had ik nog niet gevonden. thanks dauntless :)
en nog een knopje, thanks jorim :)

Cowerd
%Europe/Berlin %970 %2005, 00:17
ik wilde net dezelfde suggestie plaatsen maar zag ik deze:)
geweldige optie!