PDA

Volledige versie bekijken : Moderator Battle

tijmen_4real
%Europe/Berlin %905 %2006, 22:43
Hoi !

Aangezien wij veel verwachten van onze Moderators, gaan wij er ook snel vanuit dat deze natuurlijk een goede/hoge kennis hebben van Flash/AS.

Nou, dit mag dan wel een gelegenheid zijn om dit te bewijzen.

Voor de battle moet je een animatie maken, waarin jij je kunsten laat zien van Flash, zoals jij ze het beste beheerst. Dus via animaties, AS, 3D of anders.... Laat je optimale kunsten zien !

Deze battle heeft de volgende regels:

- Alleen toegankelijk voor FlashFocus-Moderators
- Animatie mag niet langer duren dan 1 minuut
- In deze minuut moet minimaal 1 maal de nickname van de Moderator voorkomen
- Deadline is 1 december 2006
- Juryleden zijn alle FlashFocus-leden

Ik hoop dat dit de aandacht zal trekken van de vele moderators hier aanwezig, en dat deze battle op een vriendschappelijke manier zal verlopen.

En de prijs, tja de eer ervan spreek al voor zich. En aanzien is natuurlijk ook leuk....

Gegroet en succes,

Tijmen_4Real 8D

josko
%Europe/Berlin %910 %2006, 22:50
Dat wint FlashGirl toch :D

Tenshu
%Europe/Berlin %912 %2006, 22:53
Ze hebben al genoeg te doen. [:o)]
En nu dit nog eens erbij.
Nja dan komen die secties helemaal niet af.

Waarom niet alle ff-leden?

tijmen_4real
%Europe/Berlin %912 %2006, 22:53
Dat wint FlashGirl toch :D

Laat het haar maar bewijzen.... (uitdagen!)

TheDutch
%Europe/Berlin %929 %2006, 23:19
Hoeveel verstand heb jezelf van Flash en AS Tijmen?

tijmen_4real
%Europe/Berlin %197 %2006, 05:44
onder gemiddeld....

Ea.Z
%Europe/Berlin %572 %2006, 14:43
laat ik het zo zeggen:
FlashGirl heeft onlangs enkele slapeloze nachten doorgewerkt voor school omdat ze anders niet ging bijhouden. Deze vakantie is weer werken voor haar omdat ze heel wat op het programma heeft.

Narie heeft een eigen 'zaak' (niet verkeerd opvatten eh ;)), werkt bij MediaMonks, en is daarnaast ook bezig achter de schermen, hier op het forum. Een hele waslijst dus.

Dauntless, de toch wel sterkste op gebied van AS (samen met Narie)(voor wat ik ervan af weet) heeft ook zijn studies, en is dagelijks te vinden in de AS fora waar hij zo uitgebreid mogelijk helpt. Hij zal mss wel tijd hebbben...

Ikzelf heb studies, werk voor mezelf, moet 3 nieuwe programmeertalen leren, en dat op zo snel mogelijke termijn.

Dat is nu een snelle gok van hoe ik het zie...
Van alle teamleden zou... neem pakweg 3/4 willen meedoen...
Daarvan vallen er een heel deel af die geen tijd hebben (wij hebben nog een leven naast FlashFocus, jawel :p)
Dus veel mensen blijven niet over...

Daarmee wil ik niet zeggen dat het geen goed idee is! Ik ben zeker dat iedereen het een tof idee vind, maar ik zie het niet zo snel gebeuren. ;)

Btw: t Is niet omdat je een ZM bent dat je een AS guru, of een DesignGod bent hoor ;)

Ben toch benieuwd eigenlijk...
Als er genoeg mensen meedoen, wil ik het er gerust ook eens op wagen... kunnen grappige/coole dingen uitflappen denk ik :D

josko
%Europe/Berlin %609 %2006, 15:37
eazy welke talen moet je bijleren dan?

- en leeg je inbox eens :p

Ea.Z
%Europe/Berlin %639 %2006, 16:21
eazy welke talen moet je bijleren dan?
Java | PHP | C++
en leeg je inbox eens :p
pffff.. weeral... :(

;):p

edit: done, en nu spammen maar, die inbox :p

Flashgirl
%Europe/Berlin %715 %2006, 18:09
Hahaha, geweldig :D ...!

Het idee is erg leuk, en ik zou ook echt mee willen doen... Maar zoals Eazy al uitlegt... Ik heb het al te druk om alles wat ik verplicht ben te doen af te krijgen binnen de normale tijdsgrenzen... Ik heb de afgelopen twee weken meerdere nachten moeten doorwerken. Daarbij gaat het bijhouden van het forum vóór op het meedoen aan competities... Het zit er dus jammergenoeg voorlopig even niet in voor mij... Wellicht over een paar maanden :P ... (Ja, zo erg is het echt...)

Oh, en winnen kan ik niet hoor :D ... Narie is namelijk de ActionScript KONING!!!!! Dauntless klopt namelijk bij Narie aan voor hulp, dus Dauntless is bij voorbaat al beaten by Narie :P . Sorry Daunt :D , je moet nog wat jaartjes voor je ook zo geweldig bent als Narie :D :D ... Mocht Dauntless het hier niet mee eens zijn, dan is hij bij deze uitgedaagd, LOL!
Ik moet eigenlijk verder m'n mond houden, want ik kan zelf bijna niks met AS :# 8~ 8) ...

Xvid85
%Europe/Berlin %722 %2006, 18:20
Hmm deze battle voor leden zou wel kunnen werken :)

Niek_M
%Europe/Berlin %615 %2006, 15:46
Het zou een idd een harde strijd worden tussen de ZM'ers, iedereen heeft zo zijn eigen
vaardigheden. Jammer dat bijna niemand tijd heeft, ikzelf heb het op dit moment te druk
om aan zoiets te deelnemen (afstuderen, werken, social life ;)). Maar wel een erg leuk idee :)

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %665 %2006, 16:58
Bewijzen jullie maar eens als leden of jullie FlashFocus moderator-vlees zijn! ;) (wie weet belonen wij dat nog wel)
(ik zal niet nog een keer zeggen dat wij het al druk genoeg hebben, o wacht...)

mknol
%Europe/Berlin %677 %2006, 16:16
Oke TrueChaoz, ik begin, om te bewijzen dat ik moderator-vlees heb:

Dit gaat niet echt ergens over en het ziet er ook niet uit dat je er veel moeite in hebt gestoken.
Daarom gaat deze op slot, maar als je echt iets hebt gemaakt waar je met veel zweet aan hebt gewerkt willen we dat graag zien!
Slotje!Uitleg: Ik heb het ook druk, ik maak niets, ik zeg alleen wat dingen. Dat doen moderators over het algemeen ook ;) no-offence btw.

Ea.Z
%Europe/Berlin %752 %2006, 18:03
Ik moet in feite voor school mijn nieuwe portfolio site maken, en als ik wil kan ik er ook direct een flash site tegenaan smijten zegt mijn docent, dusja...
ALS (!!!) de flashsite er komt, zal ik deze laten tellen als 'project' voor deze battle...

Een voorzetje dus naar de anderen (je weet maar nooit wie nog iets gemaakt heeft ;))