Volledige versie bekijken : lelijke randen om figuren
giedje
%Europe/Berlin %810 %2006, 20:27
hey,
als ik doe: import to stage en dan mijn rad.psd (zie vorige post Rotate) open dan zie ik allemaal lelijke grijze randen om min rad hoe kan dit? :(
Greetzz.... Giedje
didgsound
%Europe/Berlin %185 %2006, 05:26
Gaarne niet verwijzen naar vorige posts van jezelf zonder link hiernaar toe.
Ook je vragen beter omschrijven, importeren van een .psd ? en deze openen IN Flash ook nog?
Kan Flash wel een .psd importeren?
Mogelijk kun je beter van je rad een transparante .png maken, vóórdat je hem importeert in Flash.
DR AA
%Europe/Berlin %513 %2006, 13:19
Hallo, ook ik heb het probleem van lelijke randen in Flash 8 Pro als ik een png24 importeer in de stage. Ik heb een logo gemaakt in Adobe CS2 en er randen omheen gemaakt met glow.
Dit logo heb ik opgeslagen als png24 transparancy. Als ik het dan importeer kom er een gekartelde rand omheen in Flash. Is er een manier om een mooi strakke belijning te krijgen?
didgsound
%Europe/Berlin %958 %2006, 00:00
Wat is png24 ?
Ik zou die glow ff vergeten in je png, en deze in Flash zelf glowen.
jexter2
%Europe/Berlin %519 %2006, 13:27
Misschien help dit ook nog:
Rechtmuisklik op het plaatje die in je libary staat -> properties -> allow smoothing aanvinken.
En voor didgsound: Je kan in photoshop bij save for web kiezen uit png08 en png24.
Png24 is wat betere kwaliteit.
nejo
%Europe/Berlin %773 %2006, 19:33
Selecteer het en doe dan: Ctrl + B
dvkarper
%Europe/Berlin %777 %2006, 19:39
als dat alles niet werkt moet je even flash opnieuw instal. want het kan zijn dat flash niet meer goed werkt (dat heb ik ook wel is )
DR AA
%Europe/Berlin %916 %2006, 23:00
Hallo, bedankt allemaal voor de tips. Maar tot nu toe werkt niets echt goed beter.
:S
Zou het met de afmeting te maken hebben?
theFlashWizard
%Europe/Berlin %001 %2006, 01:02
kun je het plaatje anders bijvoegen? want tis nu volgens mij maar een btje gokken.
jij hebt et bijv over afmetingen, van welke afmetingen is het plaatje dan :S
Adobe CS2 is een pakket met heel veel verschillende programma's. dat zegt ook al helemaal niks dus.
[Guide] Voordat je post (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=7649)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.