Volledige versie bekijken : Maak flashfocus avatar's
mknol
%Europe/Berlin %576 %2005, 14:50
Omdat flashfocus een geheel nieuw forum heeft meer meer mogelijkheden, lijkt het me leuk om met zn allen een hoop flashfocus-avatars te maken.
De maat van dit plaatje is 80 x 80 px. Maten die afwijken kunnen niet gebruikt worden. De grootte van het bestand moet onder de 18Kb zijn.
Wat is een avatar?
Een avatar is een klein icoontje dat naast jouw berichten wordt geplaatst kan.
Regels:
Geen namen / Kreten / Reclame wat niet van toepassing is bij flashfocus
Het moet passen binnen de style van flashfocus
Geen kwetsende / Schokkende plaatjes
Het moet niet te persoonlijk zijn, maar een algemene flashfocus-avatar
Geen animated gif's, Dat maakt flashfocus onrustig om naar te kijken en is erg storend.
Het is in dit vernieuwde forum mogelijk om plaatjes bij te lagen, dus geen gezeur meer met uploaden ( ?! )
Wat kan je winnen?
Geen idee. Wat mij betreft eeuwige roem als het gebruikt gaat worden (dit is inmiddels al zeker)
TheZwier
%Europe/Berlin %577 %2005, 14:51
Leuk idee!!
Ik zal er zeker een of meerdere gaan maken, als deze mogelijkheid daadwerkelijk gebruikt gaat mogen worden.
mknol
%Europe/Berlin %582 %2005, 14:58
Dat weet ik niet zeker. Ik hoop dat als er veel inzendingen zijn, deze daadwerkelijk gebruikt kunnen worden.
Nytrax
%Europe/Berlin %585 %2005, 15:03
Goed idee ja :) zeker als we ze straks zelf ook in kunnen stellen ;)
Waren de avatars trouwens niet max 80 bij 80 ? Zou inderdaad wel handig zijn als een ZM/ZF dit meld.
Het is dus de bedoeling om een algemene avatar te maken/het mag dus geen reclame voor jezelf zijn/evt wel reclame voor FF ?
Roenes
%Europe/Berlin %586 %2005, 15:04
Volgens mij zouden avatars voor iedereen beschikbaar moeten zijn maar is dat nu alleen nog maar voor zm/zf'ers. Maar hier zou volgens mij verandering in komen :)
Dus werken maar voor de battle ;)
mknol
%Europe/Berlin %587 %2005, 15:06
Volgens mij zouden avatars voor iedereen beschikbaar moeten zijn maar is dat nu alleen nog maar voor zm/zf'ers. Maar hier zou volgens mij verandering in komen :)
Dus werken maar voor de battle ;)
Roenes, Jij weet meer hoor ik :D Weet jij misschien de maten (px) van een avatar? Volgens mij zijn ze standaard vierkant toch?!
BDisOKE
%Europe/Berlin %593 %2005, 15:14
check de size van die van mij maar. :)
Leuke battle btw! :cool:
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %596 %2005, 15:19
Lijkt me ook een erg leuk idee....en volgens mij zijn de avatars 80px bij 80px standaard in vBulletin...en als je kijkt naar de ZM avatars dan lijkt dat ook zo te zijn ;)
edit: damn te laat :D
mknol
%Europe/Berlin %605 %2005, 15:32
Ok staat aangepast in de regels van deze battle. Beginnen maar dus!
mknol
%Europe/Berlin %613 %2005, 15:43
check de size van die van mij maar. :)
Leuke battle btw! :cool:
BD, jij hebt toch de header van flashfocus gemaakt, lijkt me koel als je van dat vrouwtje een mooie avatar maakt.
Voorbeeldje in bijlage
ath92
%Europe/Berlin %884 %2005, 22:13
heej, leuke battle en leuke avatar, die laatste...... maar... mag de avatar niet iets over jouw website bevatten, ik heb namlijk hier maar men oude nicname aangehouden, terwijl dat ik op sommige websites en forums mijn naam al aangepast :D
Mitch
%Europe/Berlin %895 %2005, 22:29
Kunnen zonemanagers niet alleen avatars gebruiken?
Edwin
%Europe/Berlin %918 %2005, 23:03
Mitch, nu wel ja, maar als iedereen nou even meedoet dan is er extra stimulatie dat wij het ook mogen.
Tot die tijd zetten we hem toch gewoon in onze sig :D
Net even een scriptje geschreven voor de mensen die geen space hebben waar ze hem kwijt kunnen(let op: tis niet zo'n geweldig server) http://www.softsys.nl/flashfocus/
Richard
%Europe/Berlin %919 %2005, 23:04
Dat vrouwtje is van Niels Bovendeur afkomstig.
Avatars staan aan voor geregistreerde leden nu. Ik kon het niet vinden in de admin. Maar Dauntless heeft dat even uitgezocht.
Niek_M
%Europe/Berlin %920 %2005, 23:05
Ik heb ook even wat geprobeert :)
Crap kan em ff niet vinden :p
En hoe verwijder ik een bericht?!?! :confused:
Edwin
%Europe/Berlin %927 %2005, 23:15
verwijderen:
Edit->vink verwijderen aan
Zo wat vinden jullie van mijn avatar? :D
ronaldlokers
%Europe/Berlin %934 %2005, 23:25
verwijderen:
Edit->vink verwijderen aan
Zo wat vinden jullie van mijn avatar? :D
doet me denken aan een liedje van hans teeuwen :D :D
want wij gaan..... piiiiieeeeeeeeepshow :eek:
Richard
%Europe/Berlin %936 %2005, 23:27
Hou het wel netjes he!
Met de signatures hebben we nooit problemen gehad met dubieuze dingen.
Doe dat dan met de avatars ook niet, anders is het weer uit met de pret.
Mitch
%Europe/Berlin %946 %2005, 23:42
Die die van mij :) lekker zomers toch!
Edwin
%Europe/Berlin %951 %2005, 23:49
Hou het wel netjes he!
Met de signatures hebben we nooit problemen gehad met dubieuze dingen.
Doe dat dan met de avatars ook niet, anders is het weer uit met de pret.
Ik zie gewoon een hoofd met een baard? :)
Maarja, had ik er dus eindelijk eentje die op mijn achternaam slaat is het weer niet goed(als je goed kijkt ben ik de linker)
Ik zal morgen even een andere plaatsen
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %054 %2005, 02:19
Aangezien we het hier toch hebben over de Avatars nog een laatste vraagje (wat waarschijnlijk ook voor de battle wel handig is om te weten).
Mogen de Avatars animaties zijn (animated gifs) of is dat verboden op FlashFocus, en als ze wel mogen, mag dat in deze battle dan ook?
PS: ik ben zelf tegen het gebruik van animated gifs als avatars omdat er al genoeg flitsende signatures zijn, als je dan ook nog flitsende avatars hebt wordt je misschien helemaal gek
mknol
%Europe/Berlin %346 %2005, 09:18
Aangezien we het hier toch hebben over de Avatars nog een laatste vraagje (wat waarschijnlijk ook voor de battle wel handig is om te weten).
Mogen de Avatars animaties zijn (animated gifs) of is dat verboden op FlashFocus, en als ze wel mogen, mag dat in deze battle dan ook?
PS: ik ben zelf tegen het gebruik van animated gifs als avatars omdat er al genoeg flitsende signatures zijn, als je dan ook nog flitsende avatars hebt wordt je misschien helemaal gek
NEE :D dat mag niet. Ik zou zeggen, keep it simple. YEAH IK HEB AL EEN AVATAR!! Dus het starten van deze battle heeft al wat opgeleverd. I want to see more!
TheZwier
%Europe/Berlin %381 %2005, 10:09
Ik heb er ook een gemaakt :)
Het is een Père, van m`n mp3 speler :), stond op een sticker die ik op m`n creative heb geplakt, idee is niet helemaal origineel, maar wel grappig :D.
mknol
%Europe/Berlin %396 %2005, 10:31
Ik heb er ook een gemaakt :)
Het is een Père, van m`n mp3 speler :), stond op een sticker die ik op m`n creative heb geplakt, idee is niet helemaal origineel, maar wel grappig :D.
Wel lachen. Lekker rustig en duidelijk. Alleen hou ik niet van macs/appels
TheZwier
%Europe/Berlin %431 %2005, 11:21
Wel lachen. Lekker rustig en duidelijk. Alleen hou ik niet van macs/appels
DAT is ook het idee erachter, anti-apple = pere...
alsof je appels met peren vergelijkt nu... :p
Mitch
%Europe/Berlin %456 %2005, 11:57
Ik heb zelf geen apple ofzo hoor, wil er wel in :) als ik geld heb ofzo. Maar wat is er mis met apple? Beter dan microsoft logo toch :P
mech7
%Europe/Berlin %502 %2005, 13:03
appol is *** omdat je niet kan upgraden. :D
mknol
%Europe/Berlin %650 %2005, 16:36
appol is *** omdat je niet kan upgraden. :D
Tuurlijk wel. je installeerd gewoon de nieuwe OS versie..?! :rolleyes:
Jordy
%Europe/Berlin %654 %2005, 16:41
Nu ben ik geneigd om te zeggen dat ik over iets meer dan een maand een mac ga kopen ;)
mknol
%Europe/Berlin %663 %2005, 16:54
En wat is daarvoor je motivatie :P
Jordy
%Europe/Berlin %664 %2005, 16:57
gewoon, onderwerp gerelateerd :P
mknol
%Europe/Berlin %665 %2005, 16:58
Haha, ik bedoel, waarom ga je een mac kopen?
trouwens gaat het nu zwaar offtopic. Waarom heb je geen avatar?
Finesky
%Europe/Berlin %677 %2005, 17:15
Jep zeker leuke battle!
Zal wat leuks proberen te maken:).
Jordy
%Europe/Berlin %679 %2005, 17:18
offtopic: Ik koop een mac om te kijken hoe dat werkt, lijkt me leuk om mee te werken (hou mn windows pc nog wel gewoon). Gewoon intresse.
Ontopic: Ik heb geen avatar omdat ik niet kan designen :p en geen vette avatar weet. Jij hebt wel n vette Mknol 2000
BDisOKE
%Europe/Berlin %680 %2005, 17:19
open anders even een mac/pc topic.
Nu regent de battle onder met deze discussie. :)
TheZwier
%Europe/Berlin %755 %2005, 19:08
Tot nu toe vind ik de neutrale (geen foto`s) avatars erg leuk :). Het aapje en de freaking member, en mijn peer, zou iedereen hier wel kunnen gebruiken volgens mij, niet te persoonlijk, maar toch wel iets wat je aan je posts kan toevoegen.
VAW
%Europe/Berlin %784 %2005, 19:49
Ik houd het toch liever bij mijn persoonlijke avatar (mijn Spring-avatar :D)! Als we allemaal zo'n FF avatar gaan gebruiken dan is de uniciteit van elke persoon verdwenen, en dat zou jammer zijn...
TheZwier
%Europe/Berlin %824 %2005, 20:47
Ik houd het toch liever bij mijn persoonlijke avatar (mijn Spring-avatar :D)! Als we allemaal zo'n FF avatar gaan gebruiken dan is de uniciteit van elke persoon verdwenen, en dat zou jammer zijn...
Dat wel, maar als we er veel toevoegen zal niet iedereen dezelfde hebben. En zo kan je de ff members tenminste ook nog een alternatief geven voor zelfs iets uploaden.
mech7
%Europe/Berlin %711 %2005, 18:04
http://www.members.lycos.nl/sp33draz0r/kramer.gif
mech7
%Europe/Berlin %714 %2005, 18:08
LoL.. en de harde waren dan die zitten allemaal in 1 zon schermpie geproped.. ook leuk als die kapot gaat mag je veel geld gaan uitgeven in de mac winkel. Want ergens anders kan je niet terecht.. ook is de software die beschikbaar is nog steeds beetje mager. :I
Tuurlijk wel. je installeerd gewoon de nieuwe OS versie..?! :rolleyes:
matzo
%Europe/Berlin %911 %2005, 22:52
wel bereslecht maar omdat ik er lol mee had om het te maken.
http://www.softsys.nl/flashfocus/img/201.GIF
Vinc
%Europe/Berlin %916 %2005, 22:59
Zie bijlage :)
Hoe vinden jullie hem? Hijs in ieder geval origineel :-P Voor de duidelijkheid: Het heeft de achtergrond kleur van de normale plek waar de avatar staat.. het is niet wit :P
Vinc
%Europe/Berlin %434 %2005, 11:25
Jammer dat ik niets meer hoor.. zo erg geschrokken? =)
behived
%Europe/Berlin %539 %2005, 13:57
@ Vinc:
hij is cool!!
Vinc
%Europe/Berlin %606 %2005, 15:33
:d:d
davyvh
%Europe/Berlin %619 %2005, 15:51
Inderdaad Vinc, echt zeer leuk!
Tenshu
%Europe/Berlin %684 %2005, 17:25
Ik sluit mij er ook bij aan.
Cool man!! :D
WernerL
%Europe/Berlin %007 %2005, 01:11
Ik had ook zin om er een in elkaar te zetten:
http://www.mad-heaven.com/ffava.gif
wat doe ik nog zo laat op... :D
Pimm
%Europe/Berlin %016 %2005, 01:23
De draak heeft ook iets goeds. Ik vind 'm totaal niet bij de website van FF passen maar hij ziet er echt vet uit.
vincoid
%Europe/Berlin %843 %2005, 21:14
check mijne, heeft niets met FF te maken maar het gaat om 'zomer' gevoel, kleurrijk enzo...
Flash Dreams
%Europe/Berlin %857 %2005, 21:35
Kunnen zonemanagers niet alleen avatars gebruiken?Als we allemaal zo'n FF avatar gaan gebruiken dan is de uniciteit van elke persoon verdwenen, en dat zou jammer zijn...
Als alle FF zoune Managers/Founders een soort van animated gif hebben. die 2 pic's bevat.
Het algemenen ff logo (die in deze topic waarschijnlijk zal worden ontworpen) en een persoonlijke pic, bijv. zoals de avatar van BD.
En dan geen flitsend gedoe waarover al afkeer is uitgesproken.
maar een afwisseling tussen de 2 pic's van laten we zeggen 3 sec.
mknol
%Europe/Berlin %687 %2005, 17:29
Iedereen heeft volgens mij al een avatar. Ik ga binnenkort een 'wie heeft de mooiste avatar' starten. :eek:
behived
%Europe/Berlin %622 %2005, 15:56
jij hebt de jouwe aangepast zie ik!
mknol
%Europe/Berlin %672 %2005, 17:09
klopt.
Fatty Owl
%Europe/Berlin %733 %2005, 18:35
ja je bent geen freaking member meer he
ath92
%Europe/Berlin %902 %2005, 22:40
hij had em al toen ie nog gewoon member was hoor:P
mknol
%Europe/Berlin %575 %2005, 14:48
Ik word in de gaten gehouden zie ik haha.
Ja ik vind freakin member toch wel een leuke benaming, vandaar dat ik die eerst had.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.