Volledige versie bekijken : Eerste HTML/CSS werk
tobisan
%Europe/Berlin %495 %2005, 12:54
Jajaa mijn eerste HTML/CSS werk, had het nooit gekund :o Gelukkig had ik veel hulp gekregen met de codes, met name van moflwm :D
Hier is mijn weblogje en een klein stukje van mijn werk/uitprobeerseltjes :p
Heb er veel van geleerd ! En ik zal door blijven oefenen met HTML/CSS :D
KLIK (http://www.tobisan.com/blog)
Hoe vinden jullie 'em :rolleyes: ?
p.s. De site is volledig correct te zien op internet explorer, met firefox zijn de alinea's ietsje krapper :o
En oja...ik gebruik zelf 1280x1024 resolutie, ziet het er ook redelijk uit voor users met 1024x768 ?
Flashingback
%Europe/Berlin %499 %2005, 12:58
Ziet er goed uit je hebt een heel kewle style moet ik zeggen.
Mitch
%Europe/Berlin %501 %2005, 13:02
Zker nice, goed werk!
matzo
%Europe/Berlin %541 %2005, 13:59
Jajaa mijn eerste HTML/CSS werk, had het nooit gekund :o Gelukkig had ik veel hulp gekregen met de codes, met name van moflwm :D
Hier is mijn weblogje en een klein stukje van mijn werk/uitprobeerseltjes :p
Heb er veel van geleerd ! En ik zal door blijven oefenen met HTML/CSS :D
KLIK (http://www.tobisan.com/blog.html)
Hoe vinden jullie 'em :rolleyes: ?
p.s. De site is volledig correct te zien op internet explorer, met firefox zijn de alinea's ietsje krapper :o
En oja...ik gebruik zelf 1280x1024 resolutie, ziet het er ook redelijk uit voor users met 1024x768 ?
1024x768 gebruiker hier, ziet er perfect uit.
krush
%Europe/Berlin %638 %2005, 16:19
lekker standaard maar toch hip ;)
1024x768 gebruiker en het werkt perfect
noStyleDesign
%Europe/Berlin %713 %2005, 18:07
gwn stylow :cool:
Jelle
%Europe/Berlin %715 %2005, 18:09
Mooi gedaan, proficiat
Ik zou nog wat je gras-patroon wat beter uitwerken. Nu sluit hij niet mooi aan.
Succes ermee!
tobisan
%Europe/Berlin %548 %2005, 14:10
Hey allemaal,
Bedankt voor de reacties ! Aardig positief allemaal zie ik :D :D *veegt het zweet van z'n voorhoofd* :P
@ Jelle: Is dat echt zo duidelijk dan ?? Hier zie ik het nauwelijks (met mijn kleureninstellingen dan :P)
Stef
%Europe/Berlin %569 %2005, 14:40
Leuke site/weblog!
Ik vind vooral je city-plaatje erg vet! Complimenten daarvoor...
Zou je alleen niet wat meer doen met de stijl die je in je werk gebruikt? Je site is zo recht-toe-recht-aan, zoals elke blog... gooi wat van die vette stijl erdoorheen! :cool:
mknol
%Europe/Berlin %571 %2005, 14:43
Mooie site. Nice design. Ik hou er wel van als mensen hogere resoluties gaan gebruiken voor sites. Leuke links trouwens ook (bijv. blijdeboodschap.nl)
Hoe heb je die gras-tile voor elkaar gekregen? waar heb je die vandaan??
tobisan
%Europe/Berlin %755 %2005, 19:08
Leuke site/weblog!
Ik vind vooral je city-plaatje erg vet! Complimenten daarvoor...
Zou je alleen niet wat meer doen met de stijl die je in je werk gebruikt? Je site is zo recht-toe-recht-aan, zoals elke blog... gooi wat van die vette stijl erdoorheen! :cool:
Ah leuk om te lezen dat je het mooi vind ! Ik hou ervan om me niet aan een bepaalde style te houden :o De ene keer maak ik wat serieuzere graphics en de ander keer weer kleurrijker :D Gewoon van alles proberen, zeg ik altijd :P
En waar ik het gras tiletje vandaan heb, kheb geeen idee ! Raar maar waar ! Ik meen dit ooit ergens gevonden te hebben (denk wel minstens 3 jaar geleden ?), maar heb dit nooit gebruikt in verband met designs of iets dergelijks. Vandaar dat ik em ff uit mijn stoffige E:/ drive heb gehaald :P
davyvh
%Europe/Berlin %908 %2005, 22:47
Zeer mooie site!
Je designs mogen er echt wel zijn...
Kben sinds gisteren op een 64kbps verbinding gesmeten door het overschrijden van m'n download limiet... en het is een van de eerste sites die ik vandaag bezoek die zo vlot inladen.
Zeer goed werk!
groeten,
Davy
tobisan
%Europe/Berlin %074 %2005, 02:47
Hey davyvh bedankt voor je reactie :D
ath92
%Europe/Berlin %351 %2005, 09:26
hey vette site! ziet er echt strak uit, maar een minpuntje, zou je die tabellen(zijn het tabellen) niet op 100% hoogte doen, want ze zijn nu net niet even lang.....
tobisan
%Europe/Berlin %448 %2005, 11:45
hey vette site! ziet er echt strak uit, maar een minpuntje, zou je die tabellen(zijn het tabellen) niet op 100% hoogte doen, want ze zijn nu net niet even lang.....
Het zijn div dingen :p Maarre dat is dus de bedoeling, dat ze niet even lang zullen zijn ;) Ze moeten zich namelijk onafhankelijk van elkaar zich aanpassen aan de inhoud :p
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.