PDA

Volledige versie bekijken : Escapen van aanhalingstekens ook voor andere tekens?

chic0
%Europe/Berlin %477 %2005, 12:28
Als toevoeging aan dit topic (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=1411&highlight=aanhalingstekens):

Kan je ook andere tekens escapen? bvb. "that's cool"

Groeten

Dauntless
%Europe/Berlin %480 %2005, 12:31
Waarom probeer je het niet gewoon? ;)

chic0
%Europe/Berlin %575 %2005, 14:49
Omdat ik op mijn werk zit ;)

Folkert
%Europe/Berlin %576 %2005, 14:49
ja kan

chic0
%Europe/Berlin %580 %2005, 14:55
Ik heb hier (http://download.macromedia.com/pub/documentation/en/flash/mx2004/fl_usingas_in_flash.pdf) al een artikel gevonden erover.
Toch bedankt folkert :rolleyes:

kH_
%Europe/Berlin %787 %2005, 19:54
waarom vraag je iets, voordat je zelf een antwoord probeert te zoeken? Volgens mij is het normaal om eerst zelf alles uit te zoeken en van alles te proberen, voordat je de tijd van anderen 'steelt' om jouw probleem op te lossen!

chic0
%Europe/Berlin %892 %2005, 22:25
Eh excuseer? Staat ergens dat ik nog niet gezocht had?
En op sommige plaatsen heb ik nu eenmaal niet de mogelijkheid om dingen in Flash uit te testen.

Het antwoord was er trouwens al lang, dus die reply was echt overbodig :kotssmiley:

Roenes
%Europe/Berlin %894 %2005, 22:28
Nou nou, het woord stelen is hier niet echt op z'n plaats. Ook die kotssmiley niet :)

Dus houden we het een beetje vriendelijk? bedankt :)

Dauntless
%Europe/Berlin %899 %2005, 22:35
Chic0, het lijkt me wel dat als je geen flash op je werk hebt, je waarschijnlijk dus niet met flash 'werkt', maar het als hoby doet. Daarom heb je je antwoord ook pas nodig wanneer je terug thuis bent en dan kan je het testen... (Het kan natuurlijk zijn dat ik iets niet weet of zo, maar over het algemeen zou je het zelf kunnen testen).

Ik wil je ook niet beschuldigen van luisheid of zo, maar van zo zelf dingen te proberen leer je gewoon meer :).

chic0
%Europe/Berlin %901 %2005, 22:38
Ik zie het zo: als ik het op mijn (vakantie)werk niet kan testen, check ik het met de online mogelijkheden. Dan heb ik al wat tijd uitgespaard :)

Genoeg nu want we dwalen af.