PDA

Volledige versie bekijken : Opdrachtje voor wie wil helpen

Agriboer
%Europe/Berlin %654 %2005, 16:43
Hoi creatieve artiesten,

Ik heb een website in diverse talen. Nu hebben we een bedrijfslogo maar die vindt ik wat magertjes. Een eventuele flash, geen kermis, zou mooi staan.
Ik wil dan ook mensen hier vragen of er ideeën zijn voor wat anders.
Kijk eens op de website www.agritrader.nl en bekijk de header.

Zelf had ik gedacht met allerlei voertuigen op de achtergrond, in zwart/wit, die werkzaam zijn. Subtiel maar toch professioneel.

Wie denkt er wat moois van te kunnen maken? Eventuele vergoeding in geld of diensten komen we wel uit.

Als je ermee aan de slag wilt en materiaal nodig hebt, zoals ons logo en de button van de particuliere advertenties, ik heb alles in .psd formaat.

Dauntless
%Europe/Berlin %661 %2005, 16:52
Ik heb je topic even naar Werk aangeboden verplaatst.

Agriboer
%Europe/Berlin %666 %2005, 16:59
Oke. Ik zag het ook pas dat deze er was.

boppers
%Europe/Berlin %726 %2005, 18:25
Ik ben wel bereid je te helpen. Mail me maar als je intresse hebt.

m.v.g.
boppers

Lucide
%Europe/Berlin %810 %2005, 20:26
Hey Agriboer

Ik kan het wel voor een klein prijsje doen, kan deze week metteen beginnen, ik ben bekend met photoshop, illustrator, flash mx en dreamweaver.
Diverse opdrachten gedaan: websites, posters, flyers voor feesten met dj's als Laidback Luke, Ken etc

Als je interesse hebt of mijn portfolio wil bekijken dan hoor ik het wel.
Succes

Agriboer
%Europe/Berlin %886 %2005, 22:16
Oke, ik heb van beide reageerders een PM gehad.
Ik wil jullie beide even vragen hoe nu verder. Ik kan me voorstellen dat een eerste opzet/idee een betere indicatie geeft met wie ik in zee wil.
Als dan de keus is gevallen is, is de opdracht akkoord en kunnen we de eventuele vergoeding bespreken.
Is dat een goed idee?

Lucide
%Europe/Berlin %494 %2005, 12:51
Klinkt prima, ik zal even een pm sturen.

boppers
%Europe/Berlin %592 %2005, 15:12
ik zal je een opzet met een mogelijk idee sturen.