PDA

Volledige versie bekijken : Wc Doortrekken

APB
%Europe/Berlin %581 %2005, 14:57
Ik zoek iets dat op het doorspoelen van een wc van boven lijkt.. heeft iemand zoiets liggen??
ik heb namelijk al een hele wc in flash geknutseld (van bovenaf) nou moet ik alleen nog iets hebben dat je m ziet doortrekken (is voor n site)

Mitch
%Europe/Berlin %587 %2005, 15:06
Laat is zien wat je al hebt (plaatje is al voldoende).

Ik zou zelf gewoon een rondgaande beweging maken, dus gewoon iets laten ronddraaien. Je kan ook iets erin laten drijven (je mag zelf weten wat ;) ), wat door de stroming mee wordt genomen.

APB
%Europe/Berlin %590 %2005, 15:10
hij staat erbij
maar iets rond laten draaien gaat vrij moeilijk bij deze wc...

Mitch
%Europe/Berlin %597 %2005, 15:20
Maak een plasje water en laat wat belletjes door met behulp van een guide die ronddraaien. Iniedergeval iets met belletjes :)

APB
%Europe/Berlin %600 %2005, 15:25
k zal t is probere

APB
%Europe/Berlin %605 %2005, 15:31
kun je eiglijk een dragbutton (voor een scrollbar) in een half rondje laten lopen?? ik wil namelijk een wceend als scrollbar gebruiken

Laiverd
%Europe/Berlin %613 %2005, 15:43
Lekkere topic ;)

Mitch
%Europe/Berlin %617 %2005, 15:48
kun je eiglijk een dragbutton (voor een scrollbar) in een half rondje laten lopen?? ik wil namelijk een wceend als scrollbar gebruiken

Geen idee, zou je in het AS forum beter kunnen vragen.

Flashingback
%Europe/Berlin %652 %2005, 16:39

ja dat kan maar komt wel wat wiskunde bij kijken maar zoals mitch al zei kan je beter die vraag nog is stellen in het as forum

APB
%Europe/Berlin %693 %2005, 17:38
http://home.hetnet.nl/~oord/Site.swf dit is de link van hoe het er nu uitziet... die wceend word de scrollbar...

ohja met die ene grijze knop trek je door..

Mitch
%Europe/Berlin %696 %2005, 17:43
Je moet een beetje proberen dat water rond te laten spoelen, het lijkt nu meer alsof je folie doortrekt.

Dauntless
%Europe/Berlin %714 %2005, 18:08
Poging tot een wc animatie met AS:

klik (http://www.dauntless.be/flashfocus/wc.swf)

APB
%Europe/Berlin %656 %2005, 16:45
Dit lijkt er al stukke meer op
http://home.hetnet.nl/~oord/Site.swf

Flashgirl
%Europe/Berlin %662 %2005, 16:53
Begint er al een beetje op te lijken :). Het zou denk ik beter worden als je ook probeert een beetje diepte te maken in de pot zelf. Je kunt bijvoorbeeld een paar doorzichtige gradients maken zodat het 'putje' ook echt dieper lijkt te liggen. een beetje schaduw en hooglichtglans aanbrengen dus :) .

Zou het niet leuk zijn om na het doorspoelen een paar witte twinkelsterren te laten twinkelen? De bedoeling is volgens mij dat de wc schoon wordt door de wc-eend, dus dan is het wel leuk om de wc te laten schitteren van clean-gevoel! ;)

behived
%Europe/Berlin %665 %2005, 16:58
flashgirl en sterren :)

APB
%Europe/Berlin %630 %2005, 16:08
Begint er al een beetje op te lijken :). Het zou denk ik beter worden als je ook probeert een beetje diepte te maken in de pot zelf. Je kunt bijvoorbeeld een paar doorzichtige gradients maken zodat het 'putje' ook echt dieper lijkt te liggen. een beetje schaduw en hooglichtglans aanbrengen dus :) .

Zou het niet leuk zijn om na het doorspoelen een paar witte twinkelsterren te laten twinkelen? De bedoeling is volgens mij dat de wc schoon wordt door de wc-eend, dus dan is het wel leuk om de wc te laten schitteren van clean-gevoel! ;)

Ja is idd wel leuk idtje! K zal t is gaan proberen