Volledige versie bekijken : Geen achtergrond op een sub-menu
:-Chaufjuh-:
%Europe/Berlin %796 %2006, 20:07
Hoi,
Ik heb een sub-menu ofzoiets op www.flashvortex.com (http://www.flashvortex.com) gemaakt (ik kan zelf (nog) geen flash). En nu wil ik geen achtergrond daar bij (geen kleur achter de buttons). ik had ze ook ge-maild hoe ik dan geen achtergrond kan doen. En dan stuurde ze een site. Alleen ik sna ik ook niet -.- dit is de site: http://www.flash-here.com/tutorials/flash_transparent_bkg.html Kan iemand mij please helpen?
Bas
didgsound
%Europe/Berlin %212 %2006, 06:05
Het staat toch echt op die pagina wat je moet doen, nl je html aanpassen waarin Flash word weergegeven.
Zie de omlijnde blokken onderaan die pagina.
Natuurlijk kun je ook op deze site (FlashFocus) zoeken, je vraag word vaker gesteld.
%Europe/Berlin %662 %2006, 16:54
Ja maar ik weet niet waar ik me flash aan moetpassen want ik zie het ook niet
%Europe/Berlin %665 %2006, 16:58
ik zie die code die ik moet zoeken ook niet.
didgsound
%Europe/Berlin %204 %2006, 05:54
Je moet IN Flash helemaal NIX aanpassen.
Je moet de HTML aanpassen waarin Flash weergegeven word.
Flash heeft zijn eigen manier om in html in te voegen, dus niet gelijk aan een image oid.
Vrij vertaald van de aan jou gestuurde hierboven vermelde site:
Voeg het volgende toe aan de OBJECT TAG:
<param name="wmode" value="transparent">
Voeg de volgende parameter toe aan je EMBED TAG:
wmode="transparent"
In je object en embed tag staan waarschijnlijk al enkele parameters, je voegt de boven vermelde er simpelweg aan toe.
theFlashWizard
%Europe/Berlin %663 %2006, 16:54
transparantie en dat soort dingen kun je bij de publish settings aanpassen. aan de hand van deze gegevens worden namelijk die html's gemaakt.
%Europe/Berlin %384 %2006, 10:13
Maar ik heb mijn flash ding niet gemaakt dat heeft een programma gemaakt op internet en ik heb alleen dit wat ik dan in mijn html moet zetten <SCRIPT src="displayMyFlash.js">
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.