Volledige versie bekijken : text verdwijnt hoe laten staan ?
xray911
%Europe/Berlin %695 %2006, 17:41
hallo iedereen.
ik ben bezig met een portofolio.
zie het bestand Website (http://www.freewebs.com/xray911/kleine%20layout.swf)
als je nu op portofolio klikt dan zie je het werken zoals ik wil maar als je daarnaar
weer op home klikt zie je eerst dat de tekst verandert en daarna pas dat hij omhoog gaat.
nu wil ik dat netuurlijk niet weet iemand hoe ik dat moet makkelijk oplossen?
zie e.v.t ook de .fla
mvg robin
vincoid
%Europe/Berlin %749 %2006, 18:59
Ik heb geen idee wat nou precies het probleem is omdat alles veel te onduidelijk in elkaar zit. Als ik jou was zou ik eerst ff die acties (dus veranderen van text en verschuivende balken) apart in MC's zetten in plaats van in de timeline, dat is namelijk veel te onoverzichtelijk.
Waarschijnlijk is het zo dat je drukt op die knop en weer frame 32 af gaat spelen en dat daarom die text meteen zo staat, terwijl wat je moet doen is je text dynamic maken en met behulp van actionscript inladen zodat het op het goede moment kan en het makkelijk aan te passen is. :)
porsche-man
%Europe/Berlin %792 %2006, 20:00
Met stop(); ?
xray911
%Europe/Berlin %876 %2006, 22:01
hallo allemaal
allereerst bedankt voor het helpen.
@vincoid.
ik ben nog redelijk nieuw met flash en ik heb zo eens uit een tutorial geleert.
maar nu heb ik alles in mc gezet kijk maar naar de nieuwe .fla
wat nu de bedoeling is is dat als het ding van home omhaag gaat dat hij de home content weergeeft en de portofolio en contact niet maar als de portofolio omhoog gaat moet de home content(of een anderen)wel blijven staan en pas als hij dicht is te wisselen naar de portofolio content.
ik dacht dit te doen door met actionscript de portofolio en contact us onzichtbaar te maken als de home content er moet staan en nartuurlijk andersom.
maar ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken
kan iemand mij helpen?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.