tijmen_4real
%Europe/Berlin %605 %2006, 15:31
Hoi !
Ik heb een website met een holder_mc waarin met de bovenste buttons externe SWF's worden ingeladen met code als deze:
var mcl:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();
var mclL:Object = new Object();
mclL.onLoadProgress = function(target,loaded,total) {
loader.percent.text = Math.round((loaded/total) * 100) +"% geladen...";
}
mclL.onLoadInit = function() {
loader._visible = false;
loader.percent.text = "";
// Hiermee wordt dus de preloader van de holder aangeroepen, de 'loader' //
mcl.addListener(mclL);
mcl.loadClip("home.swf",holder); // Hiermee wordt de holder aangeroepen, dat ie als standaard de home.swf opent //
b1.onRelease = function(){
loader._visible = true;
mcl.loadClip("home.swf",holder);
} // Hiermee wordt per button een andere externe SWF aangeroepen //
Nou heb ik bij de downloads button een externe SWF laten aanroepen met de naam downloads.swf (zie op mijn site (http://www.qwok.nl) bij downloads)
Er opent zich dan de externe SWF. Ik heb voor ieder van deze getoond programma's (freeware) een aparte SWF gemaakt met beschrijving en link om te downloaden.
Het probleem is: Ik zou graag deze beschijving ook willen inladen in de hoofd SWF als externe SWF, maar hoe doe ik dat ?? Het is dus een button in een externe geladen SWF die een andere externe SWF moet inladen in de holder, die in de hoofd SWF staat [:X]....
Greetz,
Tijmen_4Real 8D
Ik heb een website met een holder_mc waarin met de bovenste buttons externe SWF's worden ingeladen met code als deze:
var mcl:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();
var mclL:Object = new Object();
mclL.onLoadProgress = function(target,loaded,total) {
loader.percent.text = Math.round((loaded/total) * 100) +"% geladen...";
}
mclL.onLoadInit = function() {
loader._visible = false;
loader.percent.text = "";
// Hiermee wordt dus de preloader van de holder aangeroepen, de 'loader' //
mcl.addListener(mclL);
mcl.loadClip("home.swf",holder); // Hiermee wordt de holder aangeroepen, dat ie als standaard de home.swf opent //
b1.onRelease = function(){
loader._visible = true;
mcl.loadClip("home.swf",holder);
} // Hiermee wordt per button een andere externe SWF aangeroepen //
Nou heb ik bij de downloads button een externe SWF laten aanroepen met de naam downloads.swf (zie op mijn site (http://www.qwok.nl) bij downloads)
Er opent zich dan de externe SWF. Ik heb voor ieder van deze getoond programma's (freeware) een aparte SWF gemaakt met beschrijving en link om te downloaden.
Het probleem is: Ik zou graag deze beschijving ook willen inladen in de hoofd SWF als externe SWF, maar hoe doe ik dat ?? Het is dus een button in een externe geladen SWF die een andere externe SWF moet inladen in de holder, die in de hoofd SWF staat [:X]....
Greetz,
Tijmen_4Real 8D