PDA

Volledige versie bekijken : Een database makkelijk te maken ?!

tijmen_4real
%Europe/Berlin %852 %2005, 21:28
Hoi !

Ik heb geen idee of datgene wat ik wil maken valt onder het woord 'database': :confused:

* Ik wil voor mijn aankomende webpagina een soort lijst maken met downloads en torrents, maar deze moet gemakkelijk up-to-date zijn te houden. Een soort van toevoegen van een plaatje, de titel en de link. Zoiets als wat ze op doorgaanse download-pagina's geven, net als download.com, dat je vanaf een hele lijst naar een pagina met de download die je heb gekozen gaat. :D
Is er voor dit soort type een aan te bevelen programma of database ?? :confused:
Greetz, :)

Tijmen :cool:

Jordy
%Europe/Berlin %863 %2005, 21:42
Om een database aan te spreken (dus dingen invoeren en uitlezen). Heb je php / asp nodig. Dus moet je kunnen programeren inweze.
Ik zou je hierbij wel willen helpen als je het niet ziet zitten om er zelf achter te komen hoe dit werkt.

Als je nog meer vragen hebt. Stel ze gerust hier

tijmen_4real
%Europe/Berlin %871 %2005, 21:54
Om een database aan te spreken (dus dingen invoeren en uitlezen). Heb je php / asp nodig. Dus moet je kunnen programeren inweze.
Ik zou je hierbij wel willen helpen als je het niet ziet zitten om er zelf achter te komen hoe dit werkt.

Als je nog meer vragen hebt. Stel ze gerust hier

Binnenkort wil ik dus mijn webpagina online zetten, met 2 pagina's met downloads, één van simpele exe-bestanden (met eventueel een plaatje), en één met torrents (misschien ook met plaatje) :I
Deze wil ik dan dus netjes onder elkaar in een lijst, en als je degene die je wilt aanklikt, opent ie een apart venster om de download te starten.
Kan je me anders een script 'aanwijzen' waar ik dan nog enkel de naam/titel, het plaatje en de link in kan/moet zetten ???? :confused:
Alvast bedankt voor je snelle reactie ! :D
Greetz,

Tijmen :cool:

Jordy
%Europe/Berlin %875 %2005, 22:01
ik heb je een pb gestuurt :)