raulu
%Europe/Berlin %612 %2006, 15:42
Hallo,
Op mijn website wil ik de gebruiker in de gelegenheid stellen om een (groot) aantal muziekfragmenten te kunnen beluisteren. Achter iedere titel wordt een flash-animatie geplaatst, zodat het betreffende fragmentje wordt afgespeeld.
In de querystring naar de SWF-file heb ik het volgende staan:
"<PARAM NAME=movie VALUE='play_mp3.swf?mp3=audio/" . strArtistTitle . ".mp3'>"
Je ziet het al: flash krijgt een parameter binnen met de naam mp3 en het is de bedoeling, dat het betreffende mp3-tje ook wordt gespeeld. Ik heb alle mp3-fragmenten in een aparte directory 'audio' staan, maar ik hoor maar niets!
De flash-animatie bestaat uit louter 1 frame met 1 button, waarbij ik de onderstaande code aan het eerste frame (layer Actions) heb toegevoegd.
var playing = 0;
mySound = new Sound();
mySound.onSoundComplete = function() {
_root.playing = 0;};
btnPlay.onRelease = function() {
if (_root.playing == 0) {
_root.mySound.loadSound("http://www.mijndomein.nl/" + _root.mp3, true);
_root.playing = 1;
}
};
Kan iemand mij vertellen, wat ik hier fout doe?
Alvast veel dank!
Op mijn website wil ik de gebruiker in de gelegenheid stellen om een (groot) aantal muziekfragmenten te kunnen beluisteren. Achter iedere titel wordt een flash-animatie geplaatst, zodat het betreffende fragmentje wordt afgespeeld.
In de querystring naar de SWF-file heb ik het volgende staan:
"<PARAM NAME=movie VALUE='play_mp3.swf?mp3=audio/" . strArtistTitle . ".mp3'>"
Je ziet het al: flash krijgt een parameter binnen met de naam mp3 en het is de bedoeling, dat het betreffende mp3-tje ook wordt gespeeld. Ik heb alle mp3-fragmenten in een aparte directory 'audio' staan, maar ik hoor maar niets!
De flash-animatie bestaat uit louter 1 frame met 1 button, waarbij ik de onderstaande code aan het eerste frame (layer Actions) heb toegevoegd.
var playing = 0;
mySound = new Sound();
mySound.onSoundComplete = function() {
_root.playing = 0;};
btnPlay.onRelease = function() {
if (_root.playing == 0) {
_root.mySound.loadSound("http://www.mijndomein.nl/" + _root.mp3, true);
_root.playing = 1;
}
};
Kan iemand mij vertellen, wat ik hier fout doe?
Alvast veel dank!