Volledige versie bekijken : slideshow
komsercik
%Europe/Berlin %752 %2005, 19:03
Hallo allemaal,
ik zie dat er veel veranderd is op de website dinds ik er niet ben.
nou is mijn vraag het volgende, ik heb een flash movie met 50 frames. op elke frame heb ik een foto. op de eerste frame heb ik een stop(); gezet zodat er niks wordt afgespeeld. nu wil ik van die 50 fotos een slideshow als ik op een knop klik, hoe kan ik dit zo makkelijk mogelijk doen?
Mitch
%Europe/Berlin %760 %2005, 19:15
Op een heel omslachtige manier zou je het kunnen doen door op die knop gewoon gotoandplay(); te doen en dan een lage framerate geven zodat de foto's niet meteen voorbij schieten.
Er zijn natuurlijk andere manieren, ik heb er eentje is gebruikt maar weet niet meer waar ik die heb gelaten...
*Deze topic hoort iniedergeval niet thuis in animatie en design, hoort meer thuis in action script.
FlashElements
%Europe/Berlin %957 %2005, 23:58
Hallo allemaal,
ik zie dat er veel veranderd is op de website dinds ik er niet ben.
nou is mijn vraag het volgende, ik heb een flash movie met 50 frames. op elke frame heb ik een foto. op de eerste frame heb ik een stop(); gezet zodat er niks wordt afgespeeld. nu wil ik van die 50 fotos een slideshow als ik op een knop klik, hoe kan ik dit zo makkelijk mogelijk doen?
Ik, zou het even heel anders doen, gotoAndPlay natuurlijk errug leuk, wil je een leuke slideshow kijk even naar de volgende topic --> http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?p=16364#post16364
klik even op de link van FlashElemtens, en je hebt denk ik meteen het geen wat je zoekt/hebben wil .............. succes!!
komsercik
%Europe/Berlin %993 %2005, 00:50
in flash mx 2004Pro zit een slidesjhow template, die is erg goed te gebruiken, bedankt voor je antwoord.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.