Volledige versie bekijken : E-mail aan FlashFiles
Team FlashFocus
%Europe/Berlin %488 %2005, 12:43
Als je niet op FlashFiles.nl geregistreerd wilt zijn en wilt dat zij jouw gegevens verwijderen, download dan deze (http://www.flashfocus.nl/downloads/verzoekOmVerwijdering.pdf) e-mail en verstuur hem. Verstuur hem vanaf het e-mailadres waarmee je op oude systeem van FlashFocus geregistreerd was.
.celleken
%Europe/Berlin %910 %2005, 22:50
voila gemailed...
Sapience
%Europe/Berlin %657 %2005, 16:46
Flashfiles heeft het volgende op hun site gepost:
<p>Ter verduidelijking van de ontstane situatie het volgende:</p>
<p>De vereniging FlashFocus is een jaar geleden opgericht om redactie te plegen op de Flash community die ontstaan is vanuit flashfreaks/flashfocus, zij hebben een nieuwe start gemaakt met een eigen CMS en database op FlashFocus.nl </p>
<p>FlashFocus.nl slaat nu een eigen weg in en blijft gewoon voortbestaan, we wensen ze veel succes met de community FlashFocus.nl. </p>
<p>Waarom afsplitsing van Flashfocus</p>
<p>Er is een meningsverschil tussen het bestuur van de vereniging FlashFocus en Dynamic Zones ontstaan waardoor Dynamic Zones besloten heeft om FlashFiles op te richten.</p>
<p>FlashFocus.nl (voorheen FlashFreaks) is samen met enkele belanghebbenden waar onder George Petrov, directeur van Dynamic Zones opgericht. Hij was het eerste lid en mede oprichter van Flash Focus.nl, maar maakt geen deel uit van de vereniging FlashFocus. </p>
<p>George Petrov is niet alleen mede oprichter maar heeft er ook voor gezorgd dat Dynamic Zones vrijwillig vele werkzaamheden verrichte voor FlashFocus. Daarnaast is het CMS en de database opgezet door Dynamic Zones. Ook is de hosting samen met een sponsor altijd voor rekening geweest van Dynamic Zones. Helaas is er door het oprichten van de vereniging een groter verschil van mening tussen beide partijen ontstaan waardoor ieder nu een eigen weg inslaat.
FlashFiles.nl bevat content die historisch gezien verzameld zijn door de leden van FlashFreaks en FlashFocus, deze content is volledig eigendom van de leden en die hebben er dan ook nu nog volledige controle en zeggenschap over en kunnen er te allen tijde wijzigingen in aanbrengen. De vereniging Flashfocus is door dit gegeven ook nooit eigenaar geweest van deze content, deze berust volledig bij de auteurs.</p>
De doelstelling van FlashFiles verandert niet, die wordt alleen verrijkt en we zetten alleen de traditie voort van een open platform waar de kennis en ideeën puur tot hun recht komen. Kennis uitwisseling, het stimuleren van de vaak nog jonge Flash gemeenschap. FlashFiles zal nog steeds gerund worden door eigen leden met volledige zeggenschap over de inhoud van de site.
er staat dus in dat de content toebhoort aan de leden die het gepost hebben. Dus nu vraag ik jullie allemaal:
MAIL NAAR INFO@FLASHFILES.NL DAT JE EIST DAT ALLES WAT JIJ HEBT TOEGEVOEGT, INCLUSIEF JE GEGEVENS, VERWIJDERT WORDEN UIT HUN SYSTEEM
dan hebben ze opeens veel minder content en kunnen ze wel weer sluiten!
en nog ff iets anders, overal lees ik dat Dynamic zones dit doet met een winstoogmerk, maar ik zie nou niet wat voor winst ze hier uit kunnen halen!
Jorim
%Europe/Berlin %469 %2005, 12:15
Zo, wat heet laat, maar als FlashFocus teamlid kan ik daar mijn gegevens natuurlijk niet zomaar laten staan. Alles even gebackupd en gemaild en binnen een paar uur was alles weg.
Gelijk weer even dit topic onder de aandacht. Mensen, als je je gegevens nog op flashfiles hebt staan en je bent het niet eens met hoe dit gegaan is laat ze dat dan weten door je gegeven daar te laten verwijderen! (maak je niet druk om verwijderde gegevens als wij de database weer terug krijgen, dat komt goed!)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.