Ea.Z
%Europe/Berlin %574 %2005, 14:46
hoi, lang geleden dak ier nog geweest ben
Ben ondertussen bezig eens al mijn kennis wat te vernieuwen, en op te frissen...
(zot als je een maand lang geen flash gezien hebt gaat het heel wat moeilijker)
bon:==> to the point
ik ben bezig een nieuwe engine te schrijven voor een flash Guestbook( dat ik hier overigens wil posten in de fla afdeling als ik da mooi voor elkaar krijg :p).
Op de huidige versien van 2EeZee werkt mijn post naar de sererside nog met loadvariables.
werkt goe genoeg naar mijn zin, maar wel redelijk uitgebreid werkt om dat mooi af te werken.
Nu ben ik de boel in orde aant brengen met loadVars(), maar (je raad het al) het gaat niet zoals gehoopt...
mijn code ziet er +- zo uit..
myLV = new LoadVars()
myLV.naam = naam.text
myLV.mail = mail.text
myLV.surl = surl.text
myLV.bericht = bericht.text
myLV.send("post_book.cfm",myLV,"post")
myLV.onLoad=function(success){
if(success == true){
done.play() //done is de instance die moet weergeven dat de post uitgevoerd werd
trace(myLV)
}
}
ik gebruik .send omdat het mij het meest logisch leek, aangezien ik gewoon de gegevens verzend naar de form, en afwacht dat alles goed verloop...
Anders zou ik ook sendAndLoad kunnen doen, maar kweet nie of da de bedoeling is..
iemand een idee wat ik kan doen
ohja,
het eiglijke probleem is dus dat de serverside mijn gegevens nie ontvangt...
ik roep de gegevens op uit form.surl, form.mail, form.naam, en form.bericht
iemand?
Ben ondertussen bezig eens al mijn kennis wat te vernieuwen, en op te frissen...
(zot als je een maand lang geen flash gezien hebt gaat het heel wat moeilijker)
bon:==> to the point
ik ben bezig een nieuwe engine te schrijven voor een flash Guestbook( dat ik hier overigens wil posten in de fla afdeling als ik da mooi voor elkaar krijg :p).
Op de huidige versien van 2EeZee werkt mijn post naar de sererside nog met loadvariables.
werkt goe genoeg naar mijn zin, maar wel redelijk uitgebreid werkt om dat mooi af te werken.
Nu ben ik de boel in orde aant brengen met loadVars(), maar (je raad het al) het gaat niet zoals gehoopt...
mijn code ziet er +- zo uit..
myLV = new LoadVars()
myLV.naam = naam.text
myLV.mail = mail.text
myLV.surl = surl.text
myLV.bericht = bericht.text
myLV.send("post_book.cfm",myLV,"post")
myLV.onLoad=function(success){
if(success == true){
done.play() //done is de instance die moet weergeven dat de post uitgevoerd werd
trace(myLV)
}
}
ik gebruik .send omdat het mij het meest logisch leek, aangezien ik gewoon de gegevens verzend naar de form, en afwacht dat alles goed verloop...
Anders zou ik ook sendAndLoad kunnen doen, maar kweet nie of da de bedoeling is..
iemand een idee wat ik kan doen
ohja,
het eiglijke probleem is dus dat de serverside mijn gegevens nie ontvangt...
ik roep de gegevens op uit form.surl, form.mail, form.naam, en form.bericht
iemand?