Volledige versie bekijken : davekite flash website
davelancel.be
%Europe/Berlin %685 %2006, 17:26
ok, na lang prullen in flash heb ik hem af gekregen.
mijn nieuwe davekite website is nu online
HIER KAN JE HEM RUSTING BEKIJKEN (http://davekite.short.be/)
gemaakt met flash 8 dus
laat maar horen wat jullie ervan vinden
en: als jullie fouten zien, laat het mij maar weten
mvg
davelancel.be
M0L
%Europe/Berlin %719 %2006, 18:15
Ik vind het idee wel leuk, maar het ziet er beetje grauw en oud uit. Misschien iets modernere kleuren gebruiken
davelancel.be
%Europe/Berlin %722 %2006, 18:19
Ik vind het idee wel leuk, maar het ziet er beetje grauw en oud uit. Misschien iets modernere kleuren gebruiken
oude kleure n??
M0L
%Europe/Berlin %728 %2006, 18:29
Oude kleuren is misschien het verkeerde woord, maar ik vind het een beetje grauw zoals ik als zei.
o1-jasper
%Europe/Berlin %773 %2006, 19:34
ik vind wat er op de site staat en waar de site over gaat egt SUPER tof!!
Vooral die filmpjes en foto's zijn egt vet! Alleen qua design vind ik het niet al te mooi. Maarja daar alleen heb je dus niet zoveel aan daarom probeer ik even wat puntjes te geven die je mischien kunt verbeteren.
- de achtergrondkleur past niet echt bij de fletse kleuren van het middelste 'vakje', mischien kun je proberen een foto d.m.v de alpha te mixen met een achtergrond van een wat fellere, vrolijkere kleur.
+ maar ik vind de kleuren in het midden wel goed passen bij hetgeen waar de website over gaat.
- de overgangen zijn wel leuk gedaan! alleen ze lopen niet helemaal soepel, maar dat is nog niet eens zo erg. Ik vind het wel erg jammer dat wanneer je op een linkje klikt er zo ver wordt ingezoomd dat de buitenste vorm gewoon een vierkant is. Het is wel verassend, de eerste x dacht ik echt van 'hee wat gebeurt hier!?' in positieve zin, alleen dat buitenste vierkant vind ik het ruimtelijke van de site een beetje tegenwerken. Ik denk dat de tekst gewoon in hetzelfde vierkant kan blijven en dat, wanneer er alleen een mask of een ander effectje tussendoor komt, je site mooier zou zijn.
- het lettertype past niet goed bij de website. Het zou mooier zijn wanneer je een lettertype nam dat wat meer bij je groen met 'gele' achtergrondje past(ik hoop dat je snapt welke ik bedoel, dus niet de grijze). Maar het lettertype moet wel duidelijk te lezen zijn.
- Je zou de website ook nog wat extra vrolijkheid geven door wat meer foto's te gebruiken, bv bij je kiteboard materiaal zou je makkelijk een paar plaatjes van je spullen kunnen stoppen, alleen hierbij moet je wel oppassen dat je weer niet TE veel plaatjes in gaat voegen. Het is ook mooier wanneer je bv een wit kadertje om het plaatje heen zet dan wanneer je hem er zo in plaatst.
- als laatste punt heb ik nog dat met mijn beeldresolutie 1024 x 768 je bij het begin van de website het logotje links onderin maar half op je beeldschrm ziet, en er een scrollbalk komt. Mischien is dit met een andere resolutie wel beter.
Veel succes met het verbeteren van de website, als je er nog een beetje aan werkt kan het een hele mooie website worden!
davelancel.be
%Europe/Berlin %872 %2006, 21:55
bedankt voor de feedback
ik zal zien wat ik ermee kan doen
mvg
dave
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.