PDA

Volledige versie bekijken : Preloader Help

Xyzer
%Europe/Berlin %839 %2005, 21:09
ik heb nu een preloader gemaakt voor mijn site (www.gotoandlearn.com)
maar nu wil ik een minimum tijd instellen, anders wil hij de eerste keer wel laden maar daarna *flits* hij der voorbij, dus ik wil een minimum tijd van uhm 3/5sec?

Mitch
%Europe/Berlin %843 %2005, 21:15
Dit zou je heel simpel kunnen doen door er een animatie ervoor te zetten. Maar wat van die preloader moet er 3/5 sec duren. Het laden van die balk ofzo? Wees wat duidelijker.

Xyzer
%Europe/Berlin %855 %2005, 21:31
ik heb precies zo'n preloader als op gotoandlearn.com, dus een preloadbar en een %text.
ik wil dat als hij te snel laad (binnen 1sec bij 50% bijv.) dat ie dan langzamer gaat.
zodat ie niet binnen 2seconden klaar is met laden

peres
%Europe/Berlin %867 %2005, 21:49
dan heeft een preloader niet echt veel zin lijkt me. kun je net zo goed alleen een animatie voor plaatsen.

edit: Of een animatie van een nep- preloader als je heel graag een preloader wilt :D

Xyzer
%Europe/Berlin %868 %2005, 21:51
volgens mij is de file groot genoeg om de preloader zijn werk te laten doen, maar als die persoon de 2de keer komt is dan de helft niet nog opgeslagen???
als dat niet zo is heb ik geen probleem ;)

theFlashWizard
%Europe/Berlin %946 %2005, 23:42
wat zou volgens jou het probleem dan zijn als iemand voor de 2de x kwam? dat hij je preloader niet ziet?

Vinc
%Europe/Berlin %952 %2005, 23:51
Uhm, maak elke vijf frames een label (bijvoorbeeld 20 labels in totaal), en als het aantal procent dat geladen is, afgerond op vijf, weer eentje hoger is laat je em verder gaan? :)

Dus:
als % >= 5, ga naar label 'vijf'
als % >=10, ga naar label 'tien'
als % >=15, ga naar label 'vijftien',
als % >=20, ga naar label 'twintig',
enzovoorts..