Volledige versie bekijken : dit is mijn website dan
dave rutten
%Europe/Berlin %411 %2005, 10:52
hallo mede flash ik had gister niks te doen nu heb ik een site gemaakt ik wil graag weeten wat ik nog kan toevoegen of verander.
alvast bedankt
Klik hier (http://members.home.nl/daverossi/)
ath92
%Europe/Berlin %445 %2005, 11:41
ik vind dat nou een puur geval van jammer! je hebt zo'n vette bg(zelf gemaakt) , maar verder doe je er een beetje saaie dingen overheen, dat vind ik eigenlijk gewoon jammer! bijvoorbeeld de animatie kan beter, de vormen zijn niet zo lekker, en je laadvlak komt telkens ergens anders. als je er nog even aan doorwerkt kan het echt een hele vette site worden, maar dan istie wel meer aandacht nodig.....
Stuf
%Europe/Berlin %549 %2005, 14:11
mee eens..
en gooi in ieder geval je framerate omhoog.. dit is niet te trekken..
achtergrond is vet.. zorg dat de rest ook zo wordt.. .. een echt goeie site maak je namelijk niet in 1 dag..
elmolosthisblanket
%Europe/Berlin %558 %2005, 14:24
Je kan ook een keer een dik fotoboek kopen over Grafisch Ontwerp;
vaak onderscheidt een site zich niet met allerlei techniekjes maar met de keuze van letterypes, kleuren en positie. Daarnaast is tweening tegenwoordig een "illusie" van
enkele miliseconden. Je achtergrondafbeelding is inderdaad super!
Gebruik bijvoorbeeld daarbovenop alleen nog wit van verschillende _alpha-waarden.
Download wat mooie helvetica-fonts en expirementeer ermee.
Veel succes.
dave rutten
%Europe/Berlin %633 %2005, 16:11
Je kan ook een keer een dik fotoboek kopen over Grafisch Ontwerp;
vaak onderscheidt een site zich niet met allerlei techniekjes maar met de keuze van letterypes, kleuren en positie. Daarnaast is tweening tegenwoordig een "illusie" van
enkele miliseconden. Je achtergrondafbeelding is inderdaad super!
Gebruik bijvoorbeeld daarbovenop alleen nog wit van verschillende _alpha-waarden.
Download wat mooie helvetica-fonts en expirementeer ermee.
Veel succes.
Bedankt allemaal voor je reacties maar mijn site is ook nog niet af maar ik wouw gewoon weeeten wat ik er verder nog aan kan doen. en laat anders eens voorbeelden zien dan kan ik daar weer lekker me verdergaa
elmolosthisblanket
%Europe/Berlin %650 %2005, 16:37
www.6d.com.br
www.artless.gr.jp
www.universaldesignstudio.com
www.knowawall.com
www.warhol.org
www.barendkoolhaas.com
maar laat je niet gek maken, er werken vaak meerdere mensen aan met dure aparatuur
en smaken verschillen
dave rutten
%Europe/Berlin %654 %2005, 16:42
www.6d.com.br
www.artless.gr.jp
www.knowawall.com
www.warhol.org
www.barendkoolhaas.com
maar laat je niet gek maken, er werken vaak meerdere mensen aan met dure aparatuur
en smaken verschillen
Ik maak me zkr niet gek jo maar ik wil gewoon een goede site
latino
%Europe/Berlin %665 %2005, 16:58
www.6d.com.br
www.artless.gr.jp
www.knowawall.com
www.warhol.org
www.barendkoolhaas.com
en smaken verschillen
ik vind ze nou niet echt denderend
dave rutten
%Europe/Berlin %668 %2005, 17:03
ik vind ze nou niet echt denderend
ik ook niet heb jij nog wat voorbeelden of tutorials
latino
%Europe/Berlin %461 %2005, 12:03
probeer www.tmf.nl na te maken of www.udc.nl
zuyp
%Europe/Berlin %493 %2005, 12:51
Nou... namaken... doe er je inpiratie aan op. Anders heb ik nog wel een paar vette site voor je.
http://eekanomic.com/
http://www.sidloe.com/
latino
%Europe/Berlin %503 %2005, 13:04
die tweede is idd erg strak
dave rutten
%Europe/Berlin %509 %2005, 13:13
volgens mij is zooiets nog te hoog gegrepen maar als je tuts hebt om zooiets te makken is welkom
zuyp
%Europe/Berlin %544 %2005, 14:03
Anders kan ook je proberen eerste wat met swish te maken. Das een goeie leerschool voor flash... en je kan er bijna dezelfde resultaten mee behalen
f.lecluse
%Europe/Berlin %440 %2005, 11:33
Ik vind het niet echt verkeerd als je dit inderdaad in 1 middag fabriceerd, maar kijk wel welke kleur je gebruikt voor je tekst op je achtergrond. Die is hier en daar moeilijk te lezen.
En controleer je spelling beter. Het wemelt namelijk van de fouten in je teksten. Dat is wel de basis, toch ?
suc6 Fr@ns L.
tobisan
%Europe/Berlin %462 %2005, 12:05
achtergrond is rechtstreeks van MSN space gehaald ?...tenminste die heb ik toevallig op me msn space nu :P
dave rutten
%Europe/Berlin %711 %2005, 18:04
achtergrond is rechtstreeks van MSN space gehaald ?...tenminste die heb ik toevallig op me msn space nu :P
neej ik wist namelijk niet dat hij daar in zit maar ik heb deze al 4 jaar geleden gemaakt dus ik heb hem niet van msn dus dat is wel vaag
josko
%Europe/Berlin %568 %2005, 14:38
daar heeft msn hem natuurlijk weg :p
tobisan
%Europe/Berlin %731 %2005, 18:33
neej ik wist namelijk niet dat hij daar in zit maar ik heb deze al 4 jaar geleden gemaakt dus ik heb hem niet van msn dus dat is wel vaag
Haha dies grappig :D
Superjoep
%Europe/Berlin %895 %2005, 22:30
probeer www.tmf.nl na te maken of www.udc.nl
Probeer het zelf!
Wat zijn dat nu voor posts :s
elmolosthisblanket geeft een paar goede sites om inspiratie uit te halen, zodat dave hier iets mee kan. En jij vertelt hem de TMF site na te maken :confused: :eek:
Ten eerst kan dave de TMF site niet namaken, dit is te hoog gegrepen. Ten tweede, waarom iets namaken? Dat spreekt niet echt van eigen creativiteit. En ik zelf krijg meestal meer voldoening nadat ik zelf iets moois heb gemaakt dan dat ik een website na heb gemaakt. (Een website namaken is trouwens gewoon: printscreen, en die opdelen in kleinere images :D)
Enuh Dave kijk eens regelmatig op Linkdup.com (http://linkdup.com/) daar komen wel vaak sites voorbij waar je inspiratie uit kunt halen. Verder blijft het natuurlijk gewoon oefenen...:)
Succes ermee!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.