PDA

Volledige versie bekijken : 100€ verdienen

FrenkTheTenk2
%Europe/Berlin %323 %2006, 08:45
Ok,

dit is mijn voorstel.

ik ben op zoek naar iemand die mij een mooi ogende maar eenvoudige 3D omgeving kan maken, bijvoorbeeld een zandvlakte met hier en daar struiken en wat bomen,...

Dit geheel moet geïntegreerd worden in flash, en er moeten enkele elementen interactief zijn op deze vlakte, dus hierop kunnen klikken, zodat er wordt ingezoomd op dat element en er informatie beschikbaar is.

Mensen die geïnteresseerd zijn mogen mailen naar sp44m@hotmail.com, er zal dan specifiek uitgelegd worden wat de bedoeling is.

Philippe Mes
%Europe/Berlin %363 %2006, 09:43
Hoort dit niet thuis in het werk aangeboden topic ?

FrenkTheTenk2
%Europe/Berlin %368 %2006, 09:50
Hoort dit niet thuis in het werk aangeboden topic ?
Kan ik dit zelf verplaatsen of doet een mod dit??

gbillustration
%Europe/Berlin %443 %2006, 11:38
een nulletje vergeten in de topic?

Ea.Z
%Europe/Berlin %447 %2006, 11:44
ik ga akkoord.
100€ is voor de meeste mensen 'veel geld'...

En voor 100€ willen er vaak wel een aantal mensen hun 3D-programma opstarten en die omgeving proberen te maken (ik praat vooral over de jongere hobby-isten die dit niet als 'vast' werk doen)...

Maar dààr zal het al stoppen.
Een 3D omgeving in flash integreren, en interactief maken!?

Mss onderschatten de mensen de waarde van 3D werk. Ik zie niet zo direct iemand die je hier gaat helpen...

Als je het bedrag wat omhoog haalt zal het stukken beter zijn, en ook wat realistischer...

ruuddejong
%Europe/Berlin %474 %2006, 12:23
ja denk ook dat hij een nul is vergeten.:D

morreke
%Europe/Berlin %540 %2006, 13:58
haha, dit forumonderdeel is toch steeds lachen he :)
ben eens benieuwd hoeveel pm's deze mensen krijgen van mensen die het toch aan deze prijs doen.

kingofflash
%Europe/Berlin %550 %2006, 14:12
Beste Frenk,

Deze vergoeding *(100 euro) staat niet in verhouding tot het aantal uren wat de designer/programmeur met deze opdracht bezig zal zijn. Duizend euro is misschien nog aan de krappe kant. TENZIJ iemand dit al op de plank heeft liggen, het al voor een ander een keer gemaakt heeft en alleen copy paste doet.

Maar dan heb je geen leuke originele 3d omgeving maar een kopie van een ander.
Dat is niet wat je wilt neem ik aan.

succes met het bijstellen van de wensen... of de vergoeding.

KingOfFlash

gbillustration
%Europe/Berlin %833 %2006, 21:00
Ik sluit me helemaal aan bij kingofflash en morreke. De laatste tijd wordt dit forumonderdeel echt overspoeld met aanvragen van mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Is het misschien een idee om Arbeidsmarkt op FF zo in te stellen dat het eerst door Zone Managers gelezen wordt en dat zij dan de serieuze aanvragen filteren?

Ea.Z
%Europe/Berlin %887 %2006, 22:18
is al besproken geweest, en werd afgekeurd dacht ik omdat de ZM/ZF er teveel tijd zouden moeten aan besteden...
ohnee, juist!
anders moet de werkaanbieder, die soms 'zo vlug mogelijk' respons wil in bepaalde gevallen halve dagen tot dagen wachten alvorens de post in het forum zichtbaar is.
Er gaat zo heel wat tijd verloren, en dan is er nog eens niet gereageerd door iemand die de taak mss wil aanvaarden...
Gewoon posten dat het geboden bedrag te weinig is en vriendelijk blijven.
De mensen zullen dan hun post wel aanpassen, of gewoon niet meer reageren. In beide gevallen is direct duidelijk hoe serieus de opdrachtgever is...

:)

BernardV
%Europe/Berlin %919 %2006, 23:04
Misschien een "low budget" afdeling? ;)
Het is best mogelijk een splitsing te maken op bv < 250,- en > 250,-
Als je voor 250,- nog niet uit bed wilt komen kijk je gewoon niet in de "low budget"

VVP
%Europe/Berlin %923 %2006, 23:09
das wel een goeie :)

Nidd
%Europe/Berlin %925 %2006, 23:12
Ja, laten we dat doen!

gbillustration
%Europe/Berlin %324 %2006, 08:47
anders moet de werkaanbieder, die soms 'zo vlug mogelijk' respons wil in bepaalde gevallen halve dagen tot dagen wachten alvorens de post in het forum zichtbaar is.
Er gaat zo heel wat tijd verloren, en dan is er nog eens niet gereageerd door iemand die de taak mss wil aanvaarden...

Aha...dat is idd. wel zo.

Misschien een "low budget" afdeling?
Het is best mogelijk een splitsing te maken op bv < 250,- en > 250,-
Als je voor 250,- nog niet uit bed wilt komen kijk je gewoon niet in de "low budget"

Aan de ene kant vind ik het wel een goed idee, maar het gaat me niet zozeer om de hoogte (of laagte) van het budget. Ik doe ook wel eens klussen voor onder de 250, maar dan staat dat bedrag wel in redelijkheid tov.de tijd die ik eraan bezig ben. Ik ben bang dat het gedeelte LOW BUDGET waarschijnlijnlijk overspoeld wordt door aanvragen van "idioten" die een topsite wil hebben voor een grijpstuiver. :)

kingofflash
%Europe/Berlin %406 %2006, 10:44
Ben het eens met GBillustration.
Je geeft daarmee "het voorbeeld"/marktwaarde, terwijl niet iedereen wilt werken voor het AH vakkenvul of minder tarief. Kleine opdrachten / grote opdrachten zou wel kunnen denk ik maar... dan is weer de vraag wat is klein & wat is groot.
Uiteindelijk denk ik dat het goed is zoals het is nu. En wanneer de balans weg is tussen de vergoeding en het werk.. dan krijg je gewoon reacties zoals deze boven mij.

ps dit is off topic dus wie hierover wilt kletsen... ff naar de koffiekamer en maak daar een topic over vergoedingen... net zo leuk!!

poindexter
%Europe/Berlin %573 %2006, 14:45
precies, ik vind het soms beledigend wat mensen over hebben voor een professionele website. Alsof je tegen een verkoper van een mercedes dealer die nog studeert kan zeggen "hey studentje ik wil die SLK wel voor 100 euro" :D

ruuddejong
%Europe/Berlin %604 %2006, 15:30
Aha...dat is idd. wel zo.

Aan de ene kant vind ik het wel een goed idee, maar het gaat me niet zozeer om de hoogte (of laagte) van het budget. Ik doe ook wel eens klussen voor onder de 250, maar dan staat dat bedrag wel in redelijkheid tov.de tijd die ik eraan bezig ben. Ik ben bang dat het gedeelte LOW BUDGET waarschijnlijnlijk overspoeld wordt door aanvragen van "idioten" die een topsite wil hebben voor een grijpstuiver. :)

Ja oke "idoten" maar er zijn dus jammer genoeg ook echt mensen die het voor dat geld
dan ook maken. Daarom is het zo dat mensen dat doen. ( of het gewoon niet weten ).
Maar als iedereen nou gewoon een redelijke prijs vraagt in vergelijking tot hun kwali-
teiten dan waren er al heel wat minder van dat soort mensen.

Ik ben ook voor een splitsing.

Iets van.

Werk aangeboden voor:

Beginnner:
Amateur:
Gevorderden:

Want daar word de uurprijs op gebaseerd.

Ben benieuwd wat de ZM-ers van dit onderwerp vinden.....

Ea.Z
%Europe/Berlin %617 %2006, 15:48
Ben benieuwd wat de ZM-ers van dit onderwerp vinden.....
1.dat het op de verkeerde plaats staat
2.dat het al besproken werd in de koffie lounge

sry dat ik zo debiel, dom, aggresief reageer, maar ik vind het echt niet kunnen dat er al 2 topics zo uit de hand lopen hier in het 'werk aangeboden' forum!

lees met z'n allen de regels!

Ga je reageren lees dan eerst dit even aub:

Werk aanbieden heeft de laatste tijd vaak meer weg van de TMF chat dan van een serieuze plek waar werk gezocht en aangeboden word.

Daarom wil ik iedereen vragen alleen te reageren als:

Je een specifieke vraag hebt mbt. de opdracht.
Als je degene die werk aanbied kunt helpen en bijvoorbeeld contact gegevens of een link naar je portfolio wilt geven.
Als je antwoord kunt geven op een vraag die gesteld word door de aanbieder.

Reageer niet als je:

Informatie hebt over ons belastingstelsel
Goed bent in Nederlands en eens wilt oefenen op je spellings controle
leuke grappen of opmerkingen hebt,

Dat kan je dat doen in de Koffie lounge of in Algemene vragen
Wil je een discussie starten over tarieven, minderjarige designers, dan is algemene vragen ook de juiste plek.

nee, ik ben geen ZM. Toch vind ik het niet kunnen!!

ruuddejong
%Europe/Berlin %618 %2006, 15:50
okeej ... weet ik veel... ik zag dit.
Sorry. Ik zal wel in de koffielounge
kijken.

Veel succes met je 100 euro opdracht.

poindexter
%Europe/Berlin %622 %2006, 15:56
:D :D

Dauntless
%Europe/Berlin %730 %2006, 18:31
*SLOTJE*