Volledige versie bekijken : Werk Gezocht
WebflasherJari
%Europe/Berlin %880 %2006, 22:08
Hallo mijn naam is Jari, ik maak graag flash games, ben middelmatig ervaren met flash, (maar weet de basis wel bv. ik weet hoe je games kan maken! GEEN ROLE-PLAYING GAMES) ben een goeie 3d programmeur maak mooie websites enz ik kan bijna alles van programmeren ik vraag geen hoog budget* en heb een eigen sever om dingen op te pleuren (ZONDER RECLAME) nou ja, wie hulp zoekt: vraag het aan mij ;) dag! Groetjes jari
PS: ik weet ook hoe je forum's moet maken!
hier volgdt nog een schema
Heb kennis van:
Php: goed
Html: zeer goed
Javascript: ZEER ZEER ZEER GOED
Flash: goed
Photoshop: goed
3DStudio Max: goed
Heb kennis van zowel Windows en ik weet hoe je een eigen besturings systeem moet maken!
max 10,00 per project ;)
KingHenk
%Europe/Berlin %583 %2006, 15:00
Ha Jari,
Ik heb een goed medicijn tegen verveling: het afmaken van onze flash game. De game is voor www.ikvader.nl (http://), een portal voor aanstaande en jonge vaders. Deze site is door mij opgezet en wordt samen met 30 vrijwilligers beheerd.
De game, die bestaat uit 5 afzonderlijke games, is door een aantal stagiaires ontwikkeld. Hij moet in details nog worden afgewerkt en verder moet er een login en high scores syteem worden toegevoegd. Deze login moet worden gekoppeld via een brug aan het single sign-on systeem van Joomla CMS. Afijn, een koud kunstje voor je.
Mail me ff als je interesse hebt, henk@ikvader.nl
Gr, Henk
edwardtap
%Europe/Berlin %843 %2006, 21:15
Hallo Jari,
Voor een flinke klus (Flash/PHP/MySQL) is het handig dat jij in de buurt van Amersfoort zit. Is dat het geval? Heb je nog wat referentiemateriaal?
Groetjes,
Edward
www.photoreality.nl
IIPhase
%Europe/Berlin %546 %2006, 13:06
Hallo Jari
Ben je op zoek naar een project of een vaste baan?
Neem contact op met ons als je het laatste zoekt.
Wij maken veel games en zoeken iemand die de ambitie heeft om topgames te developen.
Zigiz Productions
Mevrouw Tineke Hoogland
Verlengde Zuiderloswal 4
1216 BX Hilversum
Telefoon: 035-6216028
Email: tineke@isioux.nl
ohwatleuk
%Europe/Berlin %772 %2007, 18:32
Wil je games maken? Aan een site werken? Leading edge technologieen? Neem contact op aub: l.vanpoelje@3circlesmedia.com
easy2reach
%Europe/Berlin %496 %2007, 11:54
Beste heer,
Ik zoek iemand die een simpel, maar effectief virtueel spel kan maken op mijn site. De bedoeling en uitwerking gaat in overleg/samenwerking met mij en ik heb er een interessant x bedrag voor over.
Interesse?
Mijn concept is simpel, uniek en interactief.
Ik weet dat het technisch kan, mits je een beetje kan programmeren. Daarom zoek ik iemand, misschien jij!
Nu even duidelijk.
Ik ben www.easy2reach.nl gestart om iedereen mobiel bereikbaar te maken.
Het is een dienst om alle mobieltjes met een sms bereikbaar te maken met respect van privacy.
Maar, mijn uitdaging is dit:
Men besseft niet dat alle 06 nummers niet in de telefoongidsen zijn opgenomen wegens privacy... want iedereen kent de 06 nummers toch wel van vrienden?
Maar aan de andere kant.. jij kent mijn 06 nummer toch ook niet. Dus waarom zou jij je niet met een sms aanmelden zodat we samen mobiel bereikbaar worden?
Het concept gaat dus over de bereikbaarheid van z'n 06 nummers. De hele uitdaging zit nu in 'het laten aanmelden van mensen via 1 gratis sms'.
Om mensen aan te melden heb ik een interactief spel voor ogen. Een spel waar iedereen aan mee doet.. een spel wat 'je pakt'.
Jij kan namelijk jezelf met jouw mobiel aanmelden op een bijzondere manier; via 1 sms... en tegelijk terecht komen in iemand z'n 'kolonie'.
Een kolonie is een groot mierennest. Het spel heet dan ook: verzamel zoveel mogelijk mieren in jouw kolonie!
Zodra iemand zich met 1 sms aanmeld.. doet ie mee!
Als mensen elkaar aanmelden, verzamelen ze 'mieren'.
Bekijk deze stappen voor meer duidelijkheid. Ga naar www.easy2reach.nl klik op kolonie en vul mijn 06 nummer in: 0646701292
Je ziet dan, dat ik mensen heb aangemeld die op hun beurt andere hebben aangemeld (eerste en tweede generatie).
Aan de rechterkant zie je een stilstaand plaatje met mieren..... dat moet dus een levend geinig strip verhaal worden over de personen die links zijn verzameld-aangemeld.
Het stripverhaal gaat over mieren, waarbij de namen die (links op de pagina) zijn aangemeld ... boven de mieren rechts verschijnen, zodat personen als mier tegen elkaar praten. Dit doen we aan de hand van vooraf geprogrammerde teksten.
Het doel? .... mensen aansporen om andere mensen een gratis sms te laten sturen, zodat deze mensen als mier met elkaar een eigen virtueel leven leiden.
Het verhaal verandert steeds zodra een extra mier wordt aangemeld. Er zijn bijvoorbeeld 20 verhalen, afhankelijk van hoeveel mieren in je kolonie zitten.
Het is bijzonder, want als mijn contact een ander contact aanmeld.. komt deze automtisch in mijn kolonie en verandert mijn verhaal!!
Als ik 1 persoon heb aangemeld, gaat het verhaal over mij en de andere mier.
als die persoon een andere aanmeld, gaat het verhaal over mij en 2 andere mieren (echter in zijn eigen kolonie kom ik niet voor.. daar gaat het verhaal over hem diege die hij heeft angemeld)
etc.
'vrienden' melden zich aan als mier en gaan een eigen leven leiden ....
Als je meer wil weten, laat het weten! mail of mobiel: 0646701292 heere152@zonnet.nl
gr
Sven
jordik
%Europe/Berlin %778 %2007, 18:40
Hallo,
Wilt u helpen om een unieke criminals game te maken, neem contact op met jordikortman@hotmail.com
Mvg, Jordi
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.