Volledige versie bekijken : Geen toegang tot FONTS, SOUNDS, TUTORIALS & FLA'S? Meld dat hier!
Jorim
%Europe/Berlin %519 %2005, 13:28
Sommige leden ondervinden grote problemen (geen toegang) bij het bezoeken van de secties FONTS, SOUNDS, TUTORIALS & FLA'S en wij hebben tot nu toe nog geen idee waar die problemen vandaan komen.
Bij sommige mensen helpt het om cookies te verwijderen (ga eventueel naar de map cookies en haal hem handmatig weg) en/of tijdelijke internetbestanden te wissen. Bij sommige mensen werkt Firefox wel en Internet Explorer niet en bij anderen helpt helemaal niks.
Heb jij ook dit probleem en helpen bovenstaande suggesties niet, meldt dat dan hier en geef even wat extra informatie:
1. Welk besturingssysteem gebruik je?
2. Welke browsers werken niet?
3. Welke browsers werken wel?
4. Lukt het wel op andere pc's? (bewerk je post eventueel later als je dit niet weet)
5. Elke ander ding wat jou opvalt en waar je denkt dat wij wat aan hebben!
Bedankt voor jullie hulp bij het oplossen en sorry voor de problemen. Wij werken er aan! :)
Jorim
%Europe/Berlin %606 %2005, 15:33
Op de site van vBulletin kwam ik vergelijkbare problemen tegen en daar is door een medewerker van de forumsoftware een scriptje voor geschreven. Dit scriptje verwijdert je cookies en sessies compleet en dat zou heel goed kunnen helpen.
http://www.flashfocus.nl/forum/mycookies.php
Vink alle vakjes aan en druk op Delete My Cookies en probeer daarna opnieuw in te loggen en bekijk de niet forumonderdelen.
Voeg dit toe als puntje 6 aan bovenstaande lijst s.v.p. :)
Sabina
%Europe/Berlin %677 %2005, 17:16
1. ik gebruik macintosh
2. Internet Explorer, Safari, Firefox
3. geen
4. nee
5. Ok ik zal even beschrijven wat er gebeurd:
Ik kom op flashfocus.nl en ik log in. Dat gaat gewoon goed. Dan klik ik op TUTORIALS (of FONTS, SOUNDS, FLA) dan komt er een melding:
" Systeem bericht
Je dient ingelogd te zijn om deze sectie te kunnen benaderen.
Ben je nog geen lid van FlashFocus? Klik dan hier om je te registreren.
Na registratie ontvang je een activatie e-mail.
Secties zijn alleen benaderbaar nadat je account geactiveerd is.
Na activatie kan het enkele minuten duren tot je account actief is.
Heb je een geactiveerde account? Voer dan hieronder je gegevens in om in door te gaan." dan log ik weer in. Dan komt er weer een melding:
"Doorsturen..
Je bent nu ingelogd Sabina
Klik hier als je browser je niet automatisch doorstuurd. "
Als ik niet klik, komt weer dat Systeem bericht dat ik ingelogd dien te zijn om deze sectie te kunnen benaderen.
Klik ik wel, dan komt precies dezelfde melding dus ik kan zo eeuwig door gaan maar het heeft geen zin.
Thats it!
whitemannn
%Europe/Berlin %453 %2005, 11:53
oké ik heb dus ook dat probleem
1) Windows XP SP2
2) IE
3) gebruik maar deze, werkt dus niet
4) nog niet getest
5) als ik inlog komt er u bent ingelogd als whitemannn, en als ik dan wacht of klik op verdergaan kom ik altijd terug op het inlog menu...
Redelijk ambetant dus!
Jorim
%Europe/Berlin %540 %2005, 13:58
Even een update tussendoor. Tot nu toe kan ik alleen concluderen dat het individuele problemen zijn die niks met de 'software' van Flashfocus te maken hebben en daar kan ik dus niks aan veranderen.
Ik blijf zoeken of ik iets kan vinden wat er mis is, maar ik vermoed dat beroerde cookie-instellingen (weigeren misschien) de oorzaak zijn. Er gaat weer een nieuw systeem komen voor de tut's, fla's, etc maar dat zal nog wel even duren en is dus geen oplossing. Mocht iemand je verwijzen naar een tut of fla, vraag dan of ze hem even naar je toe willen mailen. Niet echt praktisch, maar dan kan je toch nog gebruik maken van de kennis die hier online staat!
Sorry! :I
Flasher
%Europe/Berlin %836 %2005, 21:05
1. Windows XP
2. IE
3. Firefox
4. ja, op andere PCs werkt het wel in IE
5. Als ik op de pagina zit met "Systeem bericht..." mist het menu item 'over FF' in het menu. Ik weet niet of jullie daar wat aan hebben???
Ik ga m'n cookie settings nog eens bekijken en als ik daar een oplossing vindt post ik het wel.
Als ik (in IE) op de homepage inlog, en dan naar het forum ga ben ik al niet meer ingelogd. Mss is er een probleem bij het 'bewaren' van de login tussen de verschillende secties??
Als ik naar het ASD ga moet ik ook opnieuw inloggen, maar dan kom ik er wel 'in'
Jorim
%Europe/Berlin %845 %2005, 21:18
Heb je sp2 bij XP?
Hoor graag of het dubbelchecken van je eigen instellingen helpt!
Flasher
%Europe/Berlin %864 %2005, 21:44
Heb je sp2 bij XP?
Hoor graag of het dubbelchecken van je eigen instellingen helpt!
-Ik heb sp2
-Ik heb de oplossing gevonden!! :) :) :)
FF.nl stond om voor mij onbekende [?] reden in de lijst websites waarvoor cookies geblokkeerd worden. Die lijst is te vinden bij Extra>Internet opties>Privacy>Websites
PS deze post is geschreven in IE:)
Jorim
%Europe/Berlin %884 %2005, 22:13
Helemaal te gek :D :D
Voor whitemannn, kan jij ook eens kijken of dat iets betekend bij jou?? En Sabina, misschien moet jij je cookie instellingen toch ook nog eens nalopen...
Hend
%Europe/Berlin %572 %2005, 14:44
1) Windows XP SP2
2) IE
3) geen
4) nog niet geprobeerd
5) volgens mij niet
Heb in die lijst van geblokkeerde sites gekeken, maar die helemaal leeg bij mij. Vrrrrreeeemd......
teabag
%Europe/Berlin %618 %2005, 15:51
Ik heb win2000 pro nl, IE 6 met alle sp's.
Inloggen op de FONTS, SOUNDS, TUTORIALS & FLA'S lukt alleen als ik het vakje "herinner mij" aanvink.
dus er is vast iets mis met jullie implementatie. Als je geen cookie vraagt en opslaat vergeet het systeem je gegevens.
greets
T.
Jorim
%Europe/Berlin %707 %2005, 17:58
Kijk, dat schept duidelijkheid :)
nivard_g
%Europe/Berlin %841 %2005, 21:12
bij mij lukt et ook niet et inloggen,
krijg soortgelijke meldingen al sabina
gebruik :
1 windows XP SP2
2: iexplorer, firefox
3: geen idee
4: nog niet gelukt op andere pc
5: soms lukt et wel.. soms niet.. nu niet (afgelopen 2 weken niet maar daarvoor wisselend)
6: cookies verwijderen helpt niet
7: vinkie (gegevens opslaan) aanvinken werkt ook niet.. hij vergeet et hoe da n ook..
mzl
Jorim
%Europe/Berlin %847 %2005, 21:20
Tis lullig om te zeggen, maar als ie het soms wel en soms niet doet ligt het aan jou, want die secties veranderen niet...
Ik denk dat je toch eens uitgebreid je cookieinstellingen moet nalopen!
Nightmare{NL}
%Europe/Berlin %017 %2005, 00:24
Sorry maar bij mij werkt het ook voor geen meter terwijl ik bij andere fora die gebruik maken van vbulletin board nooit problemen heb.
Ik ondervind dus inlog problemen met mijn thuis pc, werk pc en mijn pda.
Verder niks dan lof hoor.
mathijsdebruin
%Europe/Berlin %404 %2005, 09:42
http://www.flashfocus.nl/fla/Games/?filename=Head%20Catch.zip ....
Txt bestand niet gevonden..
full effect
%Europe/Berlin %573 %2005, 13:45
4. Lukt het wel op andere pc's? (bewerk je post eventueel later als je dit niet weet)
1. windows xp pro sp1+2
2. internet explorer
3. nvt
4. neej werkt niet
5. oke, ik had dus het zelfde probleem, toen kwamen we bij dat lijstje met geblokeerde websites... ik heb flashfocus.nl hier toegevoegt bij "altijd toestaan" en ik heb voor als nog GEEN problemen meer!!!! mischien is dit een tip voor de andere mede forummers 8D
groeten marco
Roenes
%Europe/Berlin %884 %2005, 21:13
Hey full effect, zo te zien toch een werkende oplossing voor jou gevonden! Das mooi! Is in ieder geval het probleem bij jou opgelost :)
Mickdemeij
%Europe/Berlin %732 %2005, 17:34
1. XP Proffessional SP2
2. IE
3. Opera werkt wel
4. Niet met IE
5. Cookies in IE al aangepast maar heeft geen effect.
marsupi
%Europe/Berlin %902 %2005, 21:39
Ik heb et ook, ik weet niet hoe het bij julie zit maar als ik op fonts klik en daar probeer in te loggen ga ik naar de startpagina. Als ik nu naar het forum ga en ik log me daar in dan ga ik gewoon naar de pagina waar ik me heb ingelogd. Ik weet niet of julie hier iets mee zijn.
hier zijn nog men gegevens:
1. Windows Xp + Servicepack 2
2. IE
3. Geen idee
4. Weet ik niet, nog niet geprobeerd
5. heb ik hierboven al vermeld
//EDIT: Nu werkt hij bij mij wel, ik heb gewoon de echte url geplakt in de adressenbalk: http://www.flashfocus.nl/tutorials/ in plaats van naar www.flashfocus.nl en dan op de link te klikken. Daarna ingelogd toen kwam ik op de startpagina, daarna op de link tutorials geklikt en het werkte wel. Ik denk dat het probleem ligt bij die vaste url die altijd word weergeven, kdenk dat ge de echte moet laten zien.
Hopelijk krijgde het opgelost.
grtjs
Inofaith
%Europe/Berlin %615 %2006, 14:46
ja ik kan ook niet bij de andere onderdelen dan home komen.
Dit is vanuit mijn school, ik weet niet precies wat voor netwerk en internet beveiligingen ze hier gebruiken.
Wel bijvoorbeeld dat GoogleTalk hier ook geen toegang heeft (msn dan weer wel)
Soven
%Europe/Berlin %720 %2006, 17:17
Xp Home SP2
IE
Heb geen andere browser
Lukt ook niet op PC van mijn vrouw
Love2Flash
%Europe/Berlin %922 %2006, 22:09
Zojuist me geregistreerd voor deze super coole site. Ik ben nog in een zeer pril stadium van een ontdekkingsreis die flash heet, dus tutorials zijn meer dan welkom! Maar je raad het al, ook ik heb de problemen van dit onderwerp mogen ervaren:
1. xp home edition sp 2
2. firefox en IE
3. alleen bovenstaande browers geprobeerd tot nu toe
4. nog niet getest, ga ik op kort termijn doen
5. nog niet echt veel uitgeprobeerd, behalve dan dat cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderen niet helpt bij genoemde browers
Hopelijk vinden jullie snel een oplossing of een work around
Ik heb dus niet goed gelezen want in de reacties op het tutorials-probleem staat dus een hele goeie workaround:
-in de adres balk www.flashfocus.nl/tutorials
-vinkje herken mij aanzetten
-inloggegevens ingeven
-op link tutorials klikken
.....en klaar is clara......
dit werkt voor zowel IE als Firefox....... vrees dat er toch iets niet helemaal lekker zit in het ontwerp van deze site (sorry, sorry,sorry is alleen maar opbouwende kritiek 8) )
Maar goed ik ben weer helemaal blij 8~
Love2Flash
%Europe/Berlin %943 %2006, 22:38
Nou Marsupi heeft dus de tutorials workaround gevonden!! Bedankt want nu kan ik (en iedereen met deze problemen) dus eindelijk aan de slag......
tnx!!!! [^]
Groetjes van Love2Flash
Le SeC
%Europe/Berlin %937 %2006, 22:29
hey,
is er al een oplossing voor dit probleem?
vanhoutterobert
%Europe/Berlin %959 %2006, 00:02
Ook deze fout, en de oorzaak is het gebruik van norton internet security.
Klik het symbool onderaan in IE aan (oogje met verbodsteken) en selekteer de optie van cookies toestaan.
Robert
leroysnippe
%Europe/Berlin %009 %2006, 01:13
1. windows XP, IE
2. gelijk aan de rest
3. gelijk aan de rest
4. ?
5. gelijk aan de rest
joepbjj
%Europe/Berlin %779 %2006, 19:43
Het ligt aan de instelling van je browser. Laatst was ik bij een internetcafé en daar had ik hetzelfde probleem. waarschijnlkijk moet je bij "internet-opties" het beveiligings niveau wat lager zetten. ;)
S+even
%Europe/Berlin %757 %2006, 19:11
Ik had geen zin om dit topic door te lezen om te kijken of het al gezegd was maarja... hopelijk hebben jullie er wat aan.
Ik kon ook niet bij tutorials komen.
herriner mij aangevinkt...
nu werkt het wel...
Windows xp home sp2
IE 6
Roekoe
%Europe/Berlin %676 %2006, 16:13
yup; kom niet in fonts, sounds, etc.
Roekoe
%Europe/Berlin %677 %2006, 16:15
in safari doet ie ut niet
in firefox wel (mac os x)
JelmerBV
%Europe/Berlin %798 %2007, 19:10
Onderstaande probleem is al opgelost door bij het aanmelden het vinkje te laten staan bij "Herinner mij" (of wat er dan ook bij staat), maar ik vind wel dat het opgelost moet worden, want ik zet hem daar liever niet op...
1. Windows XP Profesional SP2 (geheel up to date behalve dat ik geen IE 7.0 heb want die...)
2. Opera (9.10), Internet Explorer (6.0 SP2), Firefox (2.0) en Netscape (8.1).
3. GEEN!
4. ...
5. Bij Opera kan ik alleen bij de topics forums/home/asd komen, bij alle andere topics krijg ik opnieuw het aanmeldingschermpje en wanneer ik dan heb aangemeld krijg ik het bericht dat ik maar ergens anders moet gaan spelen omdat ik een bot ben... En bij de andere drie browsers moet ik me ook opnieuw aanmelden als ik naar iets anders ga dan het forum (of de andere bovengenoemde dingen) en dan wordt ik gelijk weer terug gelinkt naar home en wanneer ik dan op bijvoorbeeld toturials klik moet ik weer aanmelden etc.
-Rutger-
%Europe/Berlin %804 %2007, 19:17
En... misschien een stomme vraag maar waarom moet je lid zijn?
JelmerBV
%Europe/Berlin %619 %2007, 14:52
En... misschien een stomme vraag maar waarom moet je lid zijn?
Voor toegang tot bepaalde delen van de site
Iznogoud
%Europe/Berlin %650 %2007, 16:36
Is er inmiddels al een oplossing voor het wel inloggen maar niet benaderen van Tutorials of FLA?
Ik al mijn IE settings naar default verplaats en nog steeds geen oplossing.
Lamarr
%Europe/Berlin %933 %2007, 23:24
1. Windows 2000
2. Opera 9
3. IE 6
4. niet dat ik weet
5. In Opera kon ik eerst wel alleen het forum in, en daarna niet. het systeem denkt op Opera dat ik een bot ben.
Ik heb al een andere account hier met hetzelfde probleem.
Ea.Z
%Europe/Berlin %027 %2007, 01:40
het systeem denkt op Opera dat ik een bot ben
Als ik het me goed herriner is dat doordat je de auto-login functie van opera gebruikt. Dan denkt de site idd dat je een bot bent. Lukt het wel als je handmatig aanmeld?
Lamarr
%Europe/Berlin %649 %2007, 16:35
:P ow dat ga ik eens proberen,
tovallig werkt opera vandaag helemaal niet mee :P
ben1933
%Europe/Berlin %527 %2007, 13:39
1 OS is Windows 2000
2 MS explorer 6 werkt niet ook als alles gewist is
3 Firefox werkt alleen na prive-gegevens opruimen
4 ik ga het nog ergens anders proberen en ook testen met Linux
cednoise
%Europe/Berlin %431 %2007, 11:21
Sommige leden ondervinden grote problemen (geen toegang) bij het bezoeken van de secties FONTS, SOUNDS, TUTORIALS & FLA'S en wij hebben tot nu toe nog geen idee waar die problemen vandaan komen.
Bij sommige mensen helpt het om cookies te verwijderen (ga eventueel naar de map cookies en haal hem handmatig weg) en/of tijdelijke internetbestanden te wissen. Bij sommige mensen werkt Firefox wel en Internet Explorer niet en bij anderen helpt helemaal niks.
Heb jij ook dit probleem en helpen bovenstaande suggesties niet, meldt dat dan hier en geef even wat extra informatie:
Bedankt voor jullie hulp bij het oplossen en sorry voor de problemen. Wij werken er aan! :)
1. Windows vista ultimate
2. IE + FIREFOX
3. NIX, MAAR
4. ?????
5. , Het lukte me nooit, totdat ik het vinkje "onthouden" uit hat gezet, en sinsdien doet ie het helemaal, opietopie
vlug en lenig
%Europe/Berlin %958 %2007, 23:00
Ook ik heb geen toegang tot de tutorials.
Ik maak gebruik van twee computers een met het besturingssysteem Vista en de andere met XPmet servicepack2.
Beiden gebruiken ze de internet explorer en bij beide helpt het cookie verwijderen niet.
De internet verbinding loopt via de kabel van Zeelandnet.
Succes toegewenst bij het oplossen van dit probleem.
gegroet.
Borizz
%Europe/Berlin %740 %2008, 18:46
Hallo,
Het lukt mij niet in het Tutorial te komen.
Reagerend op je verzoek:
Ik gebruik Windows Vista, IE7.0.6 en Norton Internet Security.
Cookies (of zelfs alles) verwijderen, hielp niet.
Nog geen ander PC of browser gerobeerd, zal ik wel binnenkort doen, kom erop terug.
Groet, Borizz
sarahcorynen
%Europe/Berlin %291 %2009, 08:00
geen toegang tot tutorials en andere topics sinds gebruik van Mac met deze nieuwste processor:
MacOsX , Processor 2.4 Ghz Intel Core Duo
Browser Safari
LIJN
%Europe/Berlin %465 %2009, 12:10
1. mac os x
2. ff, safari, IE7
3. (?)
4. (?)
5. (?)
heb geen toegang, krijg altijd de melding dat ik moet inloggen...
btw cookies verwijderen doet verandert niets aan de zaak...
(zal mijn post later aanvullen...)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.