PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwsscript?

woopz
%Europe/Berlin %464 %2005, 12:09
Hallo,
Sorry als ik dit in het verkeerde gedeelte zet van het forum, maar ik weet even niet waar het anders moet..
Ik ben op zoek naar een nieuws script voor flash. Dus dat je nieuws kan toevoegen, bewerken etc.
Eerst kon je zoeken op Flash Focus, maar dat kan nu niet meer??
Iemand enig idee waar ik dit vandaan haal? Ik had al bij de tutorials gekeken, ik had er 1 gevonden, maar daar deed de link het niet van.

davyvh
%Europe/Berlin %525 %2005, 13:37
Flashfocus heeft inderdaad wat problemen gehad. De vorige site is 'gestolen', dus de tutorial en fla sectie is tijdelijk een gewone open-dir. Ik dacht dat er gewerkt werd aan een nieuwe fla en tutorial sectie, met zoekfunctie, uitgebreide uitleg enz...
Maar swat, die nieuws functie dus.

Wil je er een die werkt met php en MySQL? of hoe zou jij ze willen zien werken?

Groeten,
Davy

Roenes
%Europe/Berlin %918 %2005, 23:01
Ik dacht dat er gewerkt werd aan een nieuwe fla en tutorial sectie, met zoekfunctie, uitgebreide uitleg enz...Even ter aanvulling: Jep daar heb je gelijk in. Dit is vol op in ontwikkeling. Hoelang dit nog gaat duren weet ik op dit moment niet. Tot die tijd is het helaas even behelpen op deze manier. Maar hier komt dus verandering in :)

woopz
%Europe/Berlin %983 %2005, 00:36
Wil je er een die werkt met php en MySQL? of hoe zou jij ze willen zien werken?

Euhm, ja MySQL is wel handig.. Ik wil graag dat je er kan toevoegen, verwijderen wijzigen etc. dus een soort van admin-area.

groet, en bedankt voor t snelle antwoord!