PDA

Volledige versie bekijken : MovieClip.onPress te veel events, muis met shift

Fl4sh3r
%Europe/Berlin %055 %2005, 02:19
Als ik een heel simpele onPress aan mn MC hang
_root.mc.onPress = function() {
trace("onPress");
}
en shift indruk terwijl ik op de mc klik waarna ik met de muis beweeg, krijg ik een hele hoop onPress events.

Is hier een verklaring voor? En een oplossing?

Vinc
%Europe/Berlin %058 %2005, 02:24
""Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.""

- Selecteer het eerste woord
- Houd shift nu ingedrukt
-Klik ergens bij het laatste woord.

Ik denk dat het zo'n soort effect is. Dat hij dus meerdere movieclips gaat selecteren/klikken.

Laiverd
%Europe/Berlin %312 %2005, 08:29
@Vinc : leuk hoor, maar in hoeverre brengt dit een oplossing dichterbij?

@Fl4sh3r : verklaring? Geen idee. Oplossing? Misschien kun je even uit de doeken doen wat je wilt bereiken. Kunnen wij een (mogelijke) oplossing aandragen. Of is de vraag puur academisch?

mknol
%Europe/Berlin %338 %2005, 09:07
Als je een knop ingedrukt houdt is dat ONPRESS. Lijkt me logisch dat er dan dikke traces komen?! Heb je niet iets van onkeyup ofzo?

Fl4sh3r
%Europe/Berlin %443 %2005, 11:38
Het wordt een klein beetje vreemder...

Als ik mijn movie in de externe speler draai werkt ie wel naar behoren.
Ook in FireFox gaat het goed, evenals in Internet Explorer.

Bijgevoegd een voorbeeldje van wat ik heb.

Het probleem wat ik ermee wilde oplossen is inmiddels opgelost met een word-around, ik ben echter wel benieuwd waarom (mijn) Flash Movie Tester zo 'raar' doet.

Roenes
%Europe/Berlin %922 %2005, 23:07
Als je een knop ingedrukt houdt is dat ONPRESS. Lijkt me logisch dat er dan dikke traces komen?!Neej hoor. Daar ligt het niet aan. onPress gaat maar 1x in per klik en dat is op het moment dat je de muis klikt. Ookal hou je em in, dat heeft geen extra effecten. Test dat maar eens op een MC/Button (en dan zonder de shift he ;))