PDA

Volledige versie bekijken : klassite

matzo
%Europe/Berlin %892 %2005, 22:24
dit is de nieuwe testversie, dus nog totaal niet af, maar klaar voor reacties, site van het 2de grieks latijnse van het college van Essen, allesbehalve fantastisch, maar geen CPU overbelastende animatie's nu. alle reacties zijn welkom (maar negatieve nog meer want daar leer je van;-))
http://users.pandora.be/matthiasvanderhallen/Untitled-2.swf

creative86
%Europe/Berlin %134 %2005, 04:13
ziet er op het eerste zicht een leuke website uit maar de functies zijn wat magerkes, bij de buttons mag je gerust een animatie zetten als ze er over gaan met hun cursor en bij de mask kan je andere toepassingen gebruiken nu komt die op het einde zo over een deel text en dat is niet echt alles, je indeling en vormgeving kan stukken beter, maar je bent wel op (de goede) weg

matzo
%Europe/Berlin %473 %2005, 12:21
ziet er op het eerste zicht een leuke website uit maar de functies zijn wat magerkes, bij de buttons mag je gerust een animatie zetten als ze er over gaan met hun cursor en bij de mask kan je andere toepassingen gebruiken nu komt die op het einde zo over een deel text en dat is niet echt alles, je indeling en vormgeving kan stukken beter, maar je bent wel op (de goede) weg
dat van die mask, daarvoor heb ik wel een knop ingebouwd met de tekst, move picture to background, is dat een redelijke oplossing of zou ik gewoon de hele animatie wat groter maken zodat ik de mask naast de lijst kan zetten, en de functie's die mijn klasgenoten wouden zijn gewoon het forum, een klasselijst en fotoboek.
dus dan ga ik mij daar een beetje aan houden. Ik zelf zou er meer willen hebben, maar de anderen wouden het zo niet dus

creative86
%Europe/Berlin %247 %2005, 06:56
de functies zijn inorde maar je layout kan best wel wat beter je laat zien dat je kwa vaardigheden wel iets kan maar probeer met een mooie layout dat ook volledig tot zen recht te laten komen