PDA

Volledige versie bekijken : werkt het?

io1102982
%Europe/Berlin %836 %2005, 21:04
mijn zoveelste -> portfolio (http://portfolio.ringtonemaster.nl) <-klik

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of het allemaal werkt.
Graag jullie ongezouten commentaar, daar word ie alleen maar beter van.

alvast bedankt

Dauntless
%Europe/Berlin %840 %2005, 21:10
Ik vind het best een leuke site!! :)

Ook heel mooi, alleen die intro niet... Die vind ik echt níet mooi :s.

io1102982
%Europe/Berlin %843 %2005, 21:14
alleen die intro niet... Die vind ik echt níet mooi :s.
Wat is daar te verbeteren dan. valt ie uit de toon?

Stuf
%Europe/Berlin %848 %2005, 21:21
keurige site..

coole kit-pistool.. mooi gemaakt man...

Dauntless
%Europe/Berlin %850 %2005, 21:24
Wat is daar te verbeteren dan. valt ie uit de toon?
Ok, sorry, ik had argumenten moeten geven :).

Euhm, hij past er gewoon niet bij... Je site ziet er erg professioneel uit, maar je preloader ziet er erg amateuristisch uit...

Probeer misschien een balkje dat volloopt met hetzelfde patern als die op je site zelf (de schuine lijnen). Maak het balkje ook hoger en veel minder breed...

Ps: Welk font gebruik je van onder voor je naam? :)

Flashingback
%Europe/Berlin %852 %2005, 21:27
ben het volledig eens met Dauntless

io1102982
%Europe/Berlin %863 %2005, 21:42
ok bedank daar kan ik me wel in vinden ja. Is een beetje ondergeschoven kindje die preloader.
gracias

ps lettertype is "Edwardian Script ITC" dus....

BlackAdder
%Europe/Berlin %737 %2005, 18:41
Ah, een delfts IO'ertje? :rolleyes:

Leuke site, alleen zou ik een portfolio toch iets zakelijker presenteren. Naar mijn gevoel passen de fonttypen niet bij elkaar en/of de site, hierdoor lijkt het geheel erg druk, wat je eigenlijk zou moeten vermijden.. maar aan de andere kant, als dat jouw 'stijl' is... ;)

lizz
%Europe/Berlin %983 %2005, 00:35
Dat ronddraaiende dingetje rechtsonderin vind ik een beetje irritant. Ik zal de bedoeling ervan wel niet snappen ofzo, maar als het draait (soms staat het blijkbaar stil) vind ik dat een beetje storend. Verder vind ik de site erg mooi :)

Nytrax
%Europe/Berlin %360 %2005, 09:38
Hej

Je tekstvlak rechts is iets te breed, oa als je op ontwerpen 4 klikt zie je dat de tekst wat ver doorloopt. De kleuren zelf vind ik niet alles eerlijk gezegd, het geheel is vrij somber/donker. Het lettertype van je teksten vind ik nu er een beetje standaard uit zien/de grote ruimte tussen de regels vind ik ook niet zo denderend. Verder sluit ik me bij lizz aan dat dat ding rechtsonderin vrij irritant is/wordt na een tijdje.

Succes verder :)