Volledige versie bekijken : habbohotel
plietke
%Europe/Berlin %585 %2006, 15:03
volgens mij wordt er niet echt meer iets gedaan met het andere topic over habbo hotel.
we starten hier ff over nieuw.
zeg of je mee wil doen en wat je zoal wil gaan doen.
alles is welkom.
een beetje flash of een beetje graphic maak niet uit.
je graphig mag in (jpg gif jpeg) mag ook in andere maar houd er rekening mee dat het niet een bestand wordt dat veel mensen niet kunnen zien.
wat hebben we nodig:
een server. heb ik is nog wel met reclame maar tegen de tijd dat het echt af is vindt ik wel wat anders heb al wat in gedachte weet alleen nog niet of het kan.
iemand die ff een gif je of zo wil maken voor het poppetje
flash codes (met klik lopen of met pijltjes, iets dat je een eigen kamer kan maken, een drop en drag, dat als ze willen zitten dat het kan, en natuurlijk chatten)
als we dat een beetje kunnen doen zijn we al een heel eind.
zeg of je mee doet en wat ongeveer je kan zeggen beetje flash, graphig of ik doe het lopen.
alles kan.
leden:
Meaning-poppetje
.....
.....
.....
wat hebben we al klaar:
1.server (met reclame (nog wel))
2.het lopen met de muis ben ik mee bezig maar gaat nog niet zo goed kom in de buurt heb nog wel een poppetje nodig
als er nog iets ontbreekt aan dit mailtje zeg het maar dan zal ik het toevoegen.
mknol
%Europe/Berlin %598 %2006, 15:21
No-offence, maar zoiets is gewoon te groot om te maken, vandaar dat het niet werkt. Mits je natuurlijk zelf eerst een goed werkende template/voorbeeld maakt. Maarja, zie het flashfocuscity-topic, dit schijnt te moeilijk te zijn.
Het zou wel opzich leuk zijn als het er ooit van komt.
plietke
%Europe/Berlin %606 %2006, 15:32
het enige wat mensen hoeven te doen is hier wat neer zetten ik vlans van al die dingen wat inelkaar (als het lukt) ik denk wel dat het lukt.
als de mensen alleen maar wat in sturen en zeggen wat het is en het werkt dan zet ik het er in 1 voor 1 en dan lukt het wel denk ik.
en dan zet ik het gewoon ergens online en wordt het een gratis hotel die ik met een paar andere dan vernieuw en doe want als alles er eenmaal is is het een stuk makkelijker.
eens moet de eerste keer zijn dat het er komt.
mijn idee van het spel:
het spel zoals habbo hotel maar dan gratis.
je krijgt elke maand zoveel punten die je kan uitgeven om je kamer te maken.
als je alles gewoon kan doen hoef je niet meer te ruilen met elkaar en dan gaat de lol eraf.
je begint met 60 punten en je krijgt dus elke maand 5 of 10 punten er bij je kan ook punten winnen door spelletjes te doen.
Meaning
%Europe/Berlin %608 %2006, 15:36
Ik wil wel een poppetje insturen... [^]
Meaning
%Europe/Berlin %613 %2006, 15:43
Copy right schending!
Dit is het poppetje wat ik gemaakt heb... en veel succes met je habbohotel |)
plietke
%Europe/Berlin %614 %2006, 15:44
bedankt
Meaning
%Europe/Berlin %615 %2006, 15:45
Geen dank
mknol
%Europe/Berlin %630 %2006, 16:07
http://img174.imageshack.us/img174/5594/pixelpoppetjegz5.png
Dit is het poppetje wat ik gemaakt heb... en veel succes met je habbohotel |)
sorry maar het is verboden om werk van anderen te posten !
http://www.web-con.nl/site/tutorials.php?region=47
Geen dank Het was zeker ook geen moeite..?
Meaning
%Europe/Berlin %635 %2006, 16:15
ik heb het wel zelf gepixeld, en idd. met tutorial van web-con
Philippe Mes
%Europe/Berlin %639 %2006, 16:20
Hey Meaning het is daadwerkelijk verboden indentieke copieën van een tutorial te gebruiken voor eigen gebruik.
Een tutorial dient om ideeën en vaardigheden op te doen en om dan zelf je eigen creatie te maken.Eventueel mag je wel een exacte copie gebruiken van een tutorial als dit beschreven staat in de tutorial zelf of je zou van de maker(s) het recht moeten krijgen dit na te maken of te gebruiken.
plietke
%Europe/Berlin %649 %2006, 16:35
kunnen we even ontopic blijven
Koen!
%Europe/Berlin %668 %2006, 17:02
'Als iedereen hier gewoon wat werk neerpleurt gooi ik het allemaal wel een beetje bij elkaar en hebben we een werkend HabboHotel-achtig-spelletje.'
Weinig kans van slagen. Denk je serieus dat het allemaal zo makkelijk gaat?
En waarom blijven mensen maar proberen HabboHotel na te maken? Het is onderhand al superoud en het is een k*tspel. P)
plietke
%Europe/Berlin %678 %2006, 17:17
nee maar het is wellicht te proberen
ik probeer met al die dingen die zijn in gezonden dan wat te maken het hoeft niet allemaal echt te kloppen maar na maten van tijd zal vast wel lukken
maar kunnen we gewoon ffontopciblijven
speaks
%Europe/Berlin %709 %2006, 18:01
probeer het gewoon leuk te houden gewoon iets simpels wil wel mee doen maar wat moet ik doen dan.
Tenshu
%Europe/Berlin %715 %2006, 18:10
Onbegonnen werk, uit de tijd en niet orgineel. ;)
plietke
%Europe/Berlin %729 %2006, 18:31
het is niet het zelfde als habbo hotel.
we kunnen een cirus maken of je eigen pretpark.
als je kan scripte met flash of plaatjes maken kan je meedoen.
ik heb nu iets dat als je klikt loop je daar heen dat is af.
ik hbe ook iets dat je een muur kan maken dat als je daar tegen aan kom dat je niet verder kan.
dat is al een begin
dan heb je dus een plek waar je staat.
waar je iets in zet waar je niet voorbij kan lopen je kan die muur op pakken en verplaatsen.
Dauntless
%Europe/Berlin %732 %2006, 18:35
Neem het maar van mij aan: Het is verschrikkelijk veel werk... Na ong 1000 uur werk heb je een degelijke basis ...
BernardV
%Europe/Berlin %732 %2006, 18:35
Koop eerst het boek "Essential Actionscript 2.0" van Colin Moock.. als je die hebt doorgewerkt....
plietke
%Europe/Berlin %735 %2006, 18:38
ik zal straks ff laten zien wat ik al heb.
Dauntless
%Europe/Berlin %741 %2006, 18:47
Koop eerst het boek "Essential Actionscript 2.0" van Colin Moock.. als je die hebt doorgewerkt....
Blijft het nog een hels karwei :D.
plietke
%Europe/Berlin %752 %2006, 19:03
als je 10 mensen heb ieder 100 uur 1000 mensen ieder 10 uur.
het maakt mij niet uit hoe lang het gaat duren ik vindt het gewoon leuk om wat te prutsen met dat soort dingen.
Meaning
%Europe/Berlin %790 %2006, 19:58
Sorry van dat van Web-con...
Ik wist niet dat het niet mocht... [V]
Tenshu
%Europe/Berlin %794 %2006, 20:03
het is niet het zelfde als habbo hotel....Waarom heet het da habbohotel?
gc_soad_bartjuh
%Europe/Berlin %806 %2006, 20:21
btw je zegt dat het 1 poppetje moet zijn maar het wordt toch geen zwevend poppetje?
want het moeten minstens 5 plaatjes ofzo zijn om een loop animatie te krijgen, dan moet ie ook nog kunnen draaien,zitten,oppakken etc.
dus 1 plaatje van 1 poppetje is niet echt goed genoeg:S
plietke
%Europe/Berlin %900 %2006, 22:37
dat is alleen om ff te probeeren.
en het heet habbo hotel dat mensen weten dat ik het zelfde als dat wil maken alleen is de design anders vanalles maar het prensipie is het zelfde je hebt een poppetje/auto/etc wat kan praten naar andere kan gaan je kan dingen neer zetten dat is alles wat habbo ook heeft maar het uiterlijk is anders heel ander thema
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.