Volledige versie bekijken : mp3 speler laden
Dick
%Europe/Berlin %597 %2005, 15:20
Ik heb een mp3 player gemaakt, die gebruik maakt van xml, en nu wil ik die swf aanroepen in een bepaalde scene. Wat is de actionscript hiervoor? Of is er een ander methode om hem te plaatsen? Als ik de swf importeer verliest hij al zijn actions.
Flasher
%Europe/Berlin %639 %2005, 16:20
Je kan een swf inladen met
loadMovie() (in een movieclip)
of
loadMovieNum() (in een level)
je moet wel uitkijken met oa _root verwijzingen
Dick
%Europe/Berlin %643 %2005, 16:26
Ik heb nu de swf geladen (loadMovieNum("player.swf", 1); in een fame op level 1, en hij verschijnt ook maar verdwijnt na enkele seconden weer ?!
theFlashWizard
%Europe/Berlin %763 %2005, 19:19
omdat je mshn naar een andere scene gaat ofzo? we hebbe toch echt iets meer info van je nodig dan hij verdwijnt zomaar.. script of fla bijv..
Dick
%Europe/Berlin %773 %2005, 19:34
nee, hij gaat niet naar een andere scene, hij komt en verdwijnt. het script, of wat er voor door moet gaan, heb ik je reeds gegeven.ik denk dat het ermee te maken heeft dat de player (swiftmp3-player, welbekend neem ik aan?) die opgeroepen wordt uit meerdere frames bestaat en geen 'stop' kent. maar da weet ik niet zeker. ik heb er nu een pop-up van gemaakt en dat werkt ook. voordeel is dat je de player mee kan nemen naar andere scenes, nadeel is dat het een pop-up is en sommige mensen houden daar niet van.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.