PDA

Volledige versie bekijken : Gezocht: Flasher

Zipdude
%Europe/Berlin %623 %2006, 15:57
Hoi,

Wij van Zipdude hebben een met spoed flasher nodig, iemand de niet alleen blokjes en rondje kan maken maar ook kan coden en creatief is (heel belangrijk!)

Wat is Zipdude?
Zipdude (www.zipdude.nl) zijn 3 creatieve jongeren van 15 en 16 dus zicht bezig houden met design en de dingen die daarbij horen. Meer info vind je op Zipdude.nl

Waarom spoed?
Wij hebben de opdracht om een portfolio van een fotograaf te ontwerpen die te ingewikkeld was voor onze vorige flasher.

Heb je interesse, mail dan je portfolio naar maarten@zipdude.nl

VG, Maarten

ruuddejong
%Europe/Berlin %702 %2006, 17:52
heel benieuwd. ( in alles. Budget, opdracht, deadline )

Zipdude
%Europe/Berlin %825 %2006, 20:48
- het budget is €42
- de opdracht is een portfolio voor een fotograaf die aangepast kan worden door een door ons gemaakte CMS, je werkt dus samen met iemand van ons die de CMS maakt
- deadline is zo snel mogelijk, de flyer die linken naar de site zijn al klaar

digitalnrg
%Europe/Berlin %827 %2006, 20:51
vergeet je niet een nulletje ?

psychonikeo
%Europe/Berlin %827 %2006, 20:51
nog geen 2 uurtjes werk blijkbaar voor 42 euro??

ruuddejong
%Europe/Berlin %540 %2006, 13:57
bij mij bijna een uur

Zipdude
%Europe/Berlin %837 %2006, 21:06
ik weet dat het niet veel is, dat komt omdat het andere deel de vorige flasher heeft. 84 euro is ook niet veel maar ons portfolio moet nog gevuld dus is het budget wat lager. We hebben echt HEEL hard iemand nodig!

fons
%Europe/Berlin %352 %2006, 09:27
Zelf leren maken zou ik zeggen, als het geen geld mag kosten!!

Zipdude
%Europe/Berlin %634 %2006, 16:13
we hebben heel erg hard een flasher nodig dus doe ik mijn deel er ook bij, is nu dus €84,-

fons
%Europe/Berlin %638 %2006, 16:19
Dat begint er al op te lijken, :D , nu zullen er een hele hoop meer gegadigden zijn.

BernardV
%Europe/Berlin %925 %2006, 23:12
Met alle respect.. de fotograaf lacht zich suf ;)
Wie krijgt er nu een website met CMS voor nog geen 100,- :S

Cowerd
%Europe/Berlin %927 %2006, 23:15
CMS maken zij:)
Alleen jij moet het fotoalbum maken dat werkt met data uit het CMS!

BernardV
%Europe/Berlin %958 %2006, 00:00
CMS maken zij:)
Alleen jij moet het fotoalbum maken dat werkt met data uit het CMS!

Dat heb ik gezien, maar ik zag ook:

we hebben heel erg hard een flasher nodig dus doe ik mijn deel er ook bij, is nu dus €84,-

Dus als de andere 42,- het CMS inhoudt :P

Zipdude
%Europe/Berlin %273 %2006, 07:33
nee, er is er nog een dus in totaal zijn we dan met zn 3en met de nieuwe flasher meegerekend. het sommetje is 250÷3, en waarom het eerst 42 euro was is omdat onze vorige flasher dat geld heeft. En dan is de prijs nog laag maar dat komt omdat we nog geen portfolio hebben.

maccable
%Europe/Berlin %334 %2006, 09:02
Zoals al eerder gezegd, zelf leren. Voor dat geld kom ik m'n bed niet eens uit. Er zijn hier genoeg mensen die niet meer bij papa en mama thuis wonen en dus verplichtingen hebben. Ik denk ook niet dat er veel mensen zijn die er veel tijd in gaan steken voor dat bedrag. Hebben wel wat beters te doen. Als je je portfolio wilt vullen, zal je het toch echt zelf moeten leren. Je kunt geen opdrachten aannemen en dan later verkopen dat je het niet kan. IMHO

ruuddejong
%Europe/Berlin %345 %2006, 09:18
hahha.... bed:P
Man ik til mn deken er geeneens voor op

maccable
%Europe/Berlin %424 %2006, 11:11
Hahaha, ok dan...
Ik wil hier gewoon mee zeggen dat ik er moe van word van mensen die proberen voor een appel en een ei wat willen. Ik ga ook niet tegen een autohandelaar zeggen, ik wil een bmw maar m'n budget is 100 euro. Dan lacht hij je uit en zegt ga die auto maar zelf maken dan :)

ruuddejong
%Europe/Berlin %435 %2006, 11:26
Ja man. Ik ook. Binnenkort belt die gast die voor zn hobby een site wil.
Nou ik ga geen vriendenprijsjes of medelijden prijsjes meer rekenen. Dat
heb ik al iets tevaak gedaan.

Ze mogen al blij zijn dat wij als freelancers aan fixed prices doen. Want dat
is ook alles behalve gunstig voor ons. Gewoon een uurprijs. Geen gezeik.

Ja man over die autohandelaar. Moet je nagaan als je naar bv een concert
gaat. En gat zeggen "dit is mijn budget" dan wordt je weggesleept door de
beveiliging. Omdat je dan als een "probleem-persoon "gezien word.

( genoeg gepraat ) let's get back to work:P.

maccable
%Europe/Berlin %437 %2006, 11:29
I agree, heb ik in het verleden ook gedaan. Ik reken nu gewoon een uurprijs en af en toe een fixed price, ligt aan het werk. Als iedereen dat nu gewoon doet, dan weten ze dat een mooie site nou eenmaal geld kost, maar ja er zijn ook genoeg beunhazen...

kingofflash
%Europe/Berlin %557 %2006, 14:22
Beste Creatieve Zipdudes!

Het is beter om de fotograaf te informeren dat jullie meerdere webpaginaonderdelen moeten inkopen en dat daardoor de prijs van de pagina hoger uitvalt dan jullie eerder hadden berekend. (er moet geld bij!)

Eerder was er een fotograaf die voor 250 een site zocht met cms.
Het moet niet gekker worden. Een portretfoto laten maken kost al 70 euro's bij die knakkers!

Goodluck met het brengen van het slechte nieuws!

KingOfFlash

Zipdude
%Europe/Berlin %711 %2006, 18:04
we zoeken ook geen freelancer maar gewoon iemand die gewoon op de middelbare school bij zn ouders woont die dus geen omkosten enzo hebben en die het doen als hobby en als bijbaantje. Ik begrijp dat dit laag is en zal jullie niet meer lastig vallen.

fons
%Europe/Berlin %732 %2006, 18:35
"bijbaantje" is deze context een GROOT woord.
Hobby is beter.

dvkarper
%Europe/Berlin %773 %2006, 19:33
Heey

heeft u nog niemand ik heb wel intresse.. ( dennis02@helpt.nl )
daar Kunt U een mail naar toe sturen met meer uitleg..;)

Motion Style
%Europe/Berlin %814 %2006, 20:32
mail verzonden

jexter2
%Europe/Berlin %863 %2006, 21:43
Lol jullie flashen jezelf echt met 84 euries.

Belachelijk!

KoenDK
%Europe/Berlin %557 %2006, 14:22
waarom is die site zo klein??
toppunt van al, bij die éne link krijg ik een scrollbar !

so much space! en dan nog in dat kleine vlak een scrollbar steken :P

use the (css) force :)

Zipdude
%Europe/Berlin %609 %2006, 15:37
waarom denk je dat er tijdelijke site linksboven staat?

KoenDK
%Europe/Berlin %626 %2006, 16:01
geen idee

ruuddejong
%Europe/Berlin %659 %2006, 16:50
ja waar slaat dat eigenlijk op?

Mitch
%Europe/Berlin %664 %2006, 16:57
Mensen probeer zoveel mogelijk ontopic te blijven, als de een "ja" zegt hoefen er niet 10 reacties na te komen met hetzelfde.

SaphuA
%Europe/Berlin %671 %2006, 17:06
Ik snap niet waarom jullie het nodig, en waarsch. ook nog eens cool, vinden om deze jongemannen zo de grond in te boren. Als jet het niet eens bent met hun beleid of waarmee dan ook, wees zo vriendelijk en stuur ze een PM. Ga niet de held uithangen en coole berichtjes plaatsen. Dat het aangeboden geldbedrag enorm laag is snapt iedereen wel, maar laat ze dit dan op een normale manier weten of zeg er gewoon niets over.

Persoonlijk vind ik het erg knap dat ze met zijn driën op hun leeftijd al zo ver als dit zijn gekomen. De eerste stappen zijn vaak het moeilijkst, en tot noch toe lukt het ze al aardig. Dat ze nog veel dingen moeten leren lijkt me duidelijk, maar help ze hier dan mee.

Edit: Oh, Mitch was me voor

ruuddejong
%Europe/Berlin %837 %2006, 21:05
ja k ik bedoelde het niet inboorderig
meer zo " flauw " ja... waarom......
Want tjah..... ik snap zowieso niet
dan KoenDK zegt dat hij het niet snapt.
Is toch logisch...

Maar idd mitch Let's get on the topic.

maccable
%Europe/Berlin %339 %2006, 09:09
@Saphua: Er is op een normale manier laten weten dat het geldbedrag te laag is. En ik denk dat iedereen nu wel weet dat je iets niet voor zo een bedrag kunt verwachten (uitzonderingen daargelaten). Als er niets gezegd wordt dan blijven er van dit soort oproepen komen van mensen die voor een appel en een ei van alles willen. En daarmee help je wel de markt om zeep. Er zijn mensen die er hun geld mee moeten verdienen, die er van leven.

morreke
%Europe/Berlin %342 %2006, 09:13
Daar help je de markt helemaal niet mee om zeep. Mensen die kwaliteit willen betalen daar graag een centje meer voor hoor.

maccable
%Europe/Berlin %345 %2006, 09:18
Oh nee? Ik heb jarenlang op school gezeten. Ik heb veel geld betaald voor een studie. En dan nog zijn er mensen die iets voor niks willen en dat ook krijgen van mensen die op hun zolderkamer voor niks iets maken. En dat is niet altijd kwaliteit hoor.
Het gaat me er gewoon om dat mensen nu eens moeten snappen dat als je kwaliteit wilt dat je daar ook voor moet betalen.

morreke
%Europe/Berlin %351 %2006, 09:25
tuurlijk, voor kwaliteit betaal je, dat bedoel ik. Sites die gemaakt zijn voor 100 euro, daar merk je gewoon aan dat het amateur is. Als die mensen content zijn, voor mij goed, zij zullen toch nooit meer uitgeven aan een website. wordt daarom de markt omzeep gehaald ? denk het niet. Zat mensen genoeg die wel voor kwaliteit gaan.