PDA

Volledige versie bekijken : Flash video

greatwhite
%Europe/Berlin %434 %2005, 11:26
hallo
ik heb een vraag over Flash flv.
ik ben bezig met flash pro en video.
nu wil ik dus een flv file openen in mijn Media display,ik zet dan de display in mijn mainmovie en via de component inspector geen ik de url aan van de te spelen Video....

nu heb ik 5 videos ....moet ik nu 5 verschillende mediadisplayers aanmaken met dus 5 verschillende url's en die via buttons "laden" of is er ook een actionscript zoals bijvoorbeel "Loadmovie ("naamvidea","mediadisplay")"

Dus als ik op een buttons klik dat er een bepaalde video.flv word geladen in mijn mediadiplay....
(op deze manier zou ik dus dezelfde mediadisplay kunnen gebruiken met de daarbij behorende navigatiebuttons(play,pauze,volume etc.)

alvast bedankt...

Mike

theFlashWizard
%Europe/Berlin %756 %2005, 19:10
dus.. wat wil je nu precies? enne btw.. begin eerst zelf ff he.. wij gaan het niet voor je maken.. we helpen je enkel verder..

greatwhite
%Europe/Berlin %366 %2005, 09:48
Ik dacht eigenlijk dat ik het wel aardig had uit gelegd.
maar goed waar het op neer komt is ......ik wil gewoon graag weten of er een mogelijkheid bestaat om een "flv" file in een mediadisplay te laden Zonder dat ik dit hoef aan te geven in mijn component inspecteur.
Zoals ik het nu doe ....nogmaals ...ik pak een media component en vervolgens moet ik bij mijn component inspecteur de URL geven van de movie die geladen moet worden.......ik wil dit nu dus proberen te verwerken in mijn actionscript omdat dat voor mijn site handiger is.....

Is het nu duidelijk ??????er hoeft verder niets voor me gebouwd te worden.. :)

Nogmaals bedankt,Mike