Volledige versie bekijken : Problemen met publiceren
Adrien
%Europe/Berlin %716 %2005, 18:11
Als beginner werk ik aan een website voor een restaurant. De baas wil er een paar animaties in Flash in verwerken, en dat is wel geslaagd, maar...
De intro laat (in Flash) de keuze tussen Nederlands en Frans. Aan het Frans gedeelte heb ik nog niet veel gedaan, maar het Nederlands deel begint met een menu (in Flash) voor de verschillende pagina's.
Mijn probleem: Met Explorer off line loopt alles perfect, maar wanneer ik on line ga, start het programma zoals het hoort, maar de pagina Nederlands toont alleen de teksten en kaders die niet in Flash geschreven zijn.Het Flash gedeelte verschijnt niet.
Ik ben al veertien dagen aan het zoeken, maar tevergeefs. Kan emand helpen?
flashfreak
%Europe/Berlin %717 %2005, 18:13
Dit is meestal een fout van je veiligheidsinstellingen, welke besturringssysteem gebruik je, in geval van Windows, welke versie en welk SP?
Laiverd
%Europe/Berlin %758 %2005, 19:12
Url?
Adrien
%Europe/Berlin %792 %2005, 20:01
Ik werk met Windows XP.
Wie een kijkje wil nemen: users.pandora.be/bahlisoft1
flashfreak
%Europe/Berlin %823 %2005, 20:46
je url bestaat niet, welke Sp heb je?
Adrien
%Europe/Berlin %897 %2005, 22:31
Sorry,
Ik was vergeten dat er het een en ander veranderd was bij mijn provider.
De URL moet zijn: users.telenet.be/Bahlisoft1
Laiverd
%Europe/Berlin %901 %2005, 22:37
Ik zou er even voor zorgen dat vlaams.swf staat in de directory waar ie moet staan. Daar staat ie nu nl niet.
John
Gerrit55
%Europe/Berlin %913 %2005, 22:55
In je intro staat
<EMBED src="index.swf" loop="false" quality="high" bgcolor="#545454"
width="810" height="5700"
height is iets te hoog lijkt mij.
Adrien
%Europe/Berlin %551 %2005, 14:13
Die height van 5700 was inderdaad en nulletje te groot: 570 is wat ik bedoelde.Maar dat verandert niets aan het probleem.
Alle bestanden staan in dezelfde directory, behalve de foto's: daarvoor is een afzonderlijke directory "images".
Wat ik echt nie begrijp is waarom de site van op mijn harde schijf wel perfect werkt, en vanop de server niet.
behived
%Europe/Berlin %553 %2005, 14:17
Laiverd zei het al
http://users.telenet.be/Bahlisoft1/vlaams.swf
deze file is niet te vinden!!
Fatty Owl
%Europe/Berlin %555 %2005, 14:19
omdat het vlaams.html is ;)
//edit mag ik weten hoe je in een html pagina een swf inlaad ik begin pas het html :)
behived
%Europe/Berlin %584 %2005, 15:02
@ fatty owl
als je de webpagina vlaams.html opent in je browser, en je klikt op view source of paginabron of iets dergelijks in je view/beeld menu van je browser zie je de html code van die pagina. Daar zal je dan een verwijzing naar vlaams.swf zien staan, de swf die niet op de server staat...
Fatty Owl
%Europe/Berlin %597 %2005, 15:21
@ fatty owl
als je de webpagina vlaams.html opent in je browser, en je klikt op view source of paginabron of iets dergelijks in je view/beeld menu van je browser zie je de html code van die pagina. Daar zal je dan een verwijzing naar vlaams.swf zien staan, de swf die niet op de server staat...
ahzo. (door een beetje googelen is het me geukt om swfjes in html te zetten:)
Adrien
%Europe/Berlin %604 %2005, 15:29
Inderdaad: er stond "Vlaams" en niet "vlaams". Ik weet niet wat er gebeurd is, maar nu is het opgelost.
Ik wist niet dat er zo'n verschil was tussen hoofdletters en kleine letters.
Bedankt iedereen.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.