Volledige versie bekijken : linkage probleem
meester
%Europe/Berlin %686 %2005, 17:29
zoals ik net van dauntless had gelezen waarom een preloader niet geheel op 0 begint kan door linkage komen. Vandaar dat ik nu export in first frame heb uitgevinkt, maar nu attach deze movie niet meer ? hoe kan ik dit voorkomen, en kan ik in deze mc een aparte preloader zetten?
gegroet
Dauntless
%Europe/Berlin %690 %2005, 17:34
Zet je component op bv frame 2. Deze frame is enkel een dummy frame die er voor zorgt dat je components ergens op de stage staan en zodus mee gecompiled worden. Je kan vanaf je preloader 'gotoAndStop(3)' doen, of misschien gewoon een mc op je stage zetten , en deze bij het binnenkomen verwijderen (eerst swapDepths() naar een positieve waarde).
Veel succes!
meester
%Europe/Berlin %708 %2005, 18:00
dus export in first frame uitzetten voor deze compent, en dan in frame 2 de component zetten, en met de preloader ervoor zorgen dat tie naar frame 3 springt, zodat alles wat in frame 2 staat wordt overgeslagen, terwijl deze wel meeberekend word in getBytesTotal...op die manier?
Dauntless
%Europe/Berlin %721 %2005, 18:19
dus export in first frame uitzetten voor deze compent, en dan in frame 2 de component zetten, en met de preloader ervoor zorgen dat tie naar frame 3 springt, zodat alles wat in frame 2 staat wordt overgeslagen, terwijl deze wel meeberekend word in getBytesTotal...op die manier?
Dat zou moeten werken ja :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.