PDA

Volledige versie bekijken : en testen maar!

cis
%Europe/Berlin %827 %2006, 20:51
http://www.cis-productions.nl/_collectie-vadain

nou wat vinden jullie ervan? is t wat?
en mijn allerbelangrijkste vraag, duurt t te lang of valt t wel mee?
mijn afbeeldingen kunnen echt niet lager, dan hou ik geen kwaliteit meer over :(

misschien heeft iemand een tip?

thanks!! grtz cis

joepbjj
%Europe/Berlin %832 %2006, 20:58
Op het eerste vind ik het laden niet te lang duren, alleen het menu is een beetje kaal. Ook moet ik scrollen om de pagina goed te zien. (met mijn mini flatscreen) Verder ziet het er goed uit!

theFlashWizard
%Europe/Berlin %834 %2006, 21:01
preload tijd vind ik wel meevallen eigenlijk.

Wel zou ik proberen dunne streppjes ofzo te gebruiken bij die preloader animatie ipv blokjes, dat zou beter passen bij de rest denk ik.

Bij je afbeeldingen lijkt het of je soms wel en soms niet allowsmoothing hebt aangezet?

Ik vind het altijd iets wat storend als teksten in dit soort animaties selecteerbaar is.

Bij die vlakken van nieuwe collectie is de sluit knop soms wat onduidelijk.

Ik vind nieuws erg apart staan, waarom? Ook hierbij moest ik even zoeken naar de sluitknop.

Voorderest vind ik hem erg stijlvol :)

WurmQ
%Europe/Berlin %841 %2006, 21:12
Nette site absoluut, maar er zijn nog veel puntjes voor verbetering! Eerst maar even de plussen;)

De animaties lopen lekker soepel, ze happeren niet dat is fijn om naar te kijken(alleen na een wat langere tijd vind ik de bewegingen wat vervelend worden).
Leuke opkomst van de afbeeldingen in nieuwe collectie.
De kleurencombinaties zijn ook dik inorde.

De aandachtspunten:
De site is veel te groot, met een resolutie van 1024x 768 (let op, dit is nog steeds de meest gebruikte resolutie en dus ook de resolutie van de doelgroep!)moet ik heel veel scrollen. Dit is een ware ergernis voor bezoekers.

Wat ik zou doen is het een maat kleiner maken, het voordeel dat je hierdoor creert is dat je afbeeldingen kleiner worden en dus minder laadtijd vragen. Deze vond ik zelf niet zo heel lang, nog geen seconde of 3, maar ik kan niet inschatten hoe dit bij anderen is. Werk wel even heet Eolas patent weg(eerst op Flash objecten klikken in IE om ze te activeren), op het forum is genoeg te vinden om dit makkelijk te verhelpen

Het logo mag ook wat scherper en dan met namen de tekst Lecon. Ik zie nog teveel halve pixels, mischien de tekst net iets dikker maken;)

De nieuwsknop vond ik pas na lange tijd, maak het duidelijker door gewoon in het menu te plaatsen.

Verder heb ik niet veel gevonden, het is een progressieve site maar na het aanpassen van aandachtspunten een mooi eindresultaat:)

Gr WurmQ

Emveedee
%Europe/Berlin %879 %2006, 22:06
Geen opmerkingen naast die van WurmQ

Ziet er stijlvol en fris uit!

Erg goed gedaan :)

Niek_M
%Europe/Berlin %004 %2006, 01:07
Heb net even je site bekeken en op het eerste gezicht is het leuk, preloaden duurt
ook echt niet lang ofzo :)

Zoals al gezegd is, een Koptekst die selecteerbaar is, is not done. Ook vindt ik de
animaties echt niet smooth genoeg, naast mijn kritiek vindt ik de site ook nog wel leuke
elementen hebben zoals: De foto's die gebruikt zijn en de kleurstelling.

Hopelijk heb je wat aan mijn kritiek gehad en ben benieuwd of je er nog wat mee zal doen :)

b-here
%Europe/Berlin %419 %2006, 11:04
Het meeste is al gezegd alleen vind ik dat de animaties nog net iets vlotter mogen, voor de rest ziet het er al heel netjes uit!