Volledige versie bekijken : Theater-Productie
Woutzzz
%Europe/Berlin %491 %2005, 12:47
Binnenkort zet Theatergroep '???' (nog onbekend) hun eerste productie op de planken (ookwel het internet genoemd) en we zijn nog hard opzoek naar cast en crew;
- Designers
- Stemmen inspreken
- Mede-scriptschrijver (samen met mij, 1 persoon)
- Actionscripting
- Misschien een domein als .nl of .com, hoeft niet persee.*
- Een originele naam voor de Theatergroep
- Leuke achtergrondmuziek en geluidseffecten, misschien ook een echt theme.
Het decor moet nog gevuld worden, maar het podium staat al klaar. Als je meedoet krijg je het meteen doorgestuurd.
Er zal vast wel ietszijn dat ik vergeten ben, maar dat komt later wel. Zin om mee te doen? Stuur me een mailtje via --- en voeg me toe op msn.**
Gegroet!
* = Ik heb webspace van @home, maar daar kan je geen php ed opzetten. Dat is lastig als je toch nog wat beters erop wilt. Verder heb je daneen .tk link. Elk bezoek 1 banner die je weg kan klikken.
** = Hoeft niet persee, maar het zou een stuk handiger i.v.m. alles doorsturen.
Edit: Dat van die theatergroep was een inleiding, het gaat dus om een geanimeerde theatergroep! Voor degenen die het niet snapten.. *kijkt iemand even aan* ;)
flashfreak
%Europe/Berlin %554 %2005, 14:18
woutezzz, die designers, welke stijl moeten ze hebben, welke skills heb je nodig?
[EDIT] Na een mooie opmerking heb ik het maar veranderd :p
mknol
%Europe/Berlin %576 %2005, 14:49
'skills'
Wat wil je dat we gaan doen? Acteren via de webcam? :)
Leuke naam: 'Theatergroep Focus'
Woutzzz
%Europe/Berlin %576 %2005, 14:49
Tja, het maakt niet veel uit. Gewoon de spelers wat aankleden, niet té uitgebreid, of misschien wel bij een aantal personages. Verder moet er een simpel decor ingezet worden. Dit kan ook uitgebreid. Om een idee te geven zal ik hier alvast het theater (zonder alles) neerzetten. Het kan nog groter, of kleiner, en er is niks gedaan met de layers ed.
Woutzzz
%Europe/Berlin %577 %2005, 14:51
'skills'
Wat wil je dat we gaan doen? Acteren via de webcam? :)
Leuke naam: 'Theatergroep Focus'
Leuke, ik zet hem op het lijstje, dan komt er later een poll. (echt een leuke naam ;p)
Woutzzz
%Europe/Berlin %615 %2005, 15:46
Ook heb ik iemand nodig die de opgenomen stemmen een beetje normaal kan krijgen, want als je met een micrrofoon opneemt, dan hoor je achtergrondgeruis!
flashfreak
%Europe/Berlin %774 %2005, 19:35
hoe zit het nu, moeten dit echte mensen zijn?
Dus dan moeten die mensen een locatie hebben, ik begrijp het concept niet echt...
Woutzzz
%Europe/Berlin %791 %2005, 20:00
Gewoon een flash-animatie, met als doel een aantal poppetjes die een toneelstuk opvoeren. Het podium blijft hetzelfde, alleen is er steeds een ander decor en verhaal. Een serie dus. net zoiets als www.potterpuppetpals.com (i love that site)
Simpel toch? ik lees morgenochtend hopelijk meer enthousiasthe reacties, ik moet stoppen en ga nu harry potter 6 lezen! Doeg!
flashfreak
%Europe/Berlin %795 %2005, 20:05
veel plezier met harry potter, ik heb hgem zelf ook gelezen en hij is zaaaaaaalig, nu ik je project snap zou ik met veel plezier meewerken!
Woutzzz
%Europe/Berlin %387 %2005, 10:17
Oké! Zodra we genoeg mensen hebben kunnen we beginnen. Wat ga je doen? Ik ken al iemand die een stem doet, ikzelf zou ook wel een stem willen doen, en dan was er nog ene fillip.. Nou, kom maar op!
Nov1
%Europe/Berlin %412 %2005, 10:54
Dus als ik het goed begrijp is dit geen battle maar een recruitment voor jou project. Je probeert een theater groepje bij elkaar te rapen, om een toneelstuk in Flash te maken.
- Verzin een toneelstuk
- Maak een theatergroep
- Ontwerp wat characters
- Verzin een script
Het is niet echt een battle dus, maar ik wil je initiatief niet in de kiem smoren, dus laat ik het hier maar even staan. Misschien kun je wel wat duidelijker zijn in je berichten. Want het duurt even voor je door hebt wat je wilt.
flashfreak
%Europe/Berlin %418 %2005, 11:02
ik wil helpen met een scenario te schrijven, de poppetjes te tekenen en mss de stemmen.
Woutzzz
%Europe/Berlin %423 %2005, 11:09
Dat is goed. Spreek ik je op msn, of wat? Dit gaat leuk worden! :)
ps2 Nov1; Waar zou dit dan moeten horen?
Woutzzz
%Europe/Berlin %526 %2005, 13:38
Hier 2 bijlagen van de poppen. Bovenste voor het bewerken, onderste bekijken. Alsjeblieft, meld je aan!! We hebben er zin in!! :p
Ontwerp zelf vanalles; poppen (met basic van mij) en decors, en natuurlijk een verhaal!
ath92
%Europe/Berlin %536 %2005, 13:51
is het niet zo dat je eerst een verhaal moet hebben voordat je dingen kunt gaan bedenken? anders moet je zo alles weer gaan aanpassen omdat het niet bij het verhal past..... maar verder goed idee, alleen moet er denk ik wel eerst wat meer zekerhei zijn over waar het stuk over moet gaan....
Woutzzz
%Europe/Berlin %574 %2005, 14:47
De pesonages hebben een karakter, en ze spelen steeds een ander soort rol. En het script moet eerst gescreven woren ja, meerdere zelfs! (misschien ;p) maar dat komt vanmiddag!
Woutzzz
%Europe/Berlin %593 %2005, 15:14
de Nerd
Woutzzz
%Europe/Berlin %728 %2005, 18:28
Een uitdaging! Wie ow wie schrijft een humoristisch script dat begint in een bibliotheek, en met het personage Nerd? Post het hier!
Woutzzz
%Europe/Berlin %893 %2005, 22:26
Nog 2. help ons!
Woutzzz
%Europe/Berlin %587 %2005, 15:05
Dit is het theater tot zover, met veel dank aan Kasper!
o1-jasper
%Europe/Berlin %786 %2005, 19:52
Dat theather is in ieder geval al ene mooi begin,
maar wel een beetje kleiun mischien ik wil mischien wel meedoen..
Maar dan hebben we wel wat meer mensen nodig denk ik..
Woutzzz
%Europe/Berlin %909 %2005, 22:50
We zijn al erg ver, het decor is al af. Binnenkort komt de eerste aflvering mét een verborgen blooper als bonus ;)
vectorboy
%Europe/Berlin %786 %2005, 19:52
Zijn er nog altijd mensen nodig want ik wil wel helpen...
Ik wil wel een stem doen en designen.
Mijn msn staat in men profiel als je het nodig hebt!
ltr, wout
Woutzzz
%Europe/Berlin %627 %2006, 15:03
Zou dit project verplaatst kunnen worden naar het teamwork gebeuren? Reanimatie xD
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.