t2d
%Europe/Berlin %328 %2005, 08:53
Hoi, ben al een tijdje bezig met een flash site waar ik al de variables via php uit een databse kan uit lezen. Ik heb een gallery kunnen maken met feedback ect. (dit is een bestaande gallery module die ik via php heb aangepast en de layout via Flash studio MX Pro. Nu ben ik zo ver dat de site bijna af is. alleen nog een link pagina.
Ik wil nu een foto uit een map (links) in lezen. deze foto word dan gekoppeld aan een tekst die via php uit een data base komt. Tekst uitlezen is geen probleem. maar het in laden van de foto wel.
Wat ik precies wil doen is:
ik upload willekeurig wat foto's in de map links.
deze moeten dan onderelkaar worden getoond. als er meer als 5 zijn wil ik scrollen.
De foto dient dan thevens als linkbutton. Doormiddel van de uit php voortvloeiende variables
word deze gekoppelt aan de foto.
wie kan mij opweg helpen.
Groetjes T2D
Ik wil nu een foto uit een map (links) in lezen. deze foto word dan gekoppeld aan een tekst die via php uit een data base komt. Tekst uitlezen is geen probleem. maar het in laden van de foto wel.
Wat ik precies wil doen is:
ik upload willekeurig wat foto's in de map links.
deze moeten dan onderelkaar worden getoond. als er meer als 5 zijn wil ik scrollen.
De foto dient dan thevens als linkbutton. Doormiddel van de uit php voortvloeiende variables
word deze gekoppelt aan de foto.
wie kan mij opweg helpen.
Groetjes T2D