PDA

Volledige versie bekijken : MD Design

conquer
%Europe/Berlin %631 %2005, 16:10
wat vinden jullie van mddesign.nl.tt en dan bedoel de header meer, met de website ben ik nog bezig, ik vind het zelf wel mooi, kijk ook even in de portfolio.

mklvfkwr
%Europe/Berlin %740 %2005, 18:46
Zou het logo iets aanpassen.., lijkt net of er grote "C" voor staat, en het is toch geen CMS design... ? Zou tekst andere kleur geven, dit leest beetje irritant. Witte achtergrond ipv Grijs zou beter zijn, zou met die strepen op de achtergrond zelfook iets anders doen.

Vind je logo btw wel mooi ;p

mech7
%Europe/Berlin %771 %2005, 19:31
De kleuren en achtergrond doen echt pijn aan mijn ogen..

davyvh
%Europe/Berlin %822 %2005, 20:43
De achtergrond is inderdaad zeer irritant...
Doe ook iets aan die buttons! Zeer irritant zo zonder hittvlak, je moet echt op de lettertjes klikken om een pagina te openen...
Ook zie ik geen enkele animatie in die site.
Het is ook spijtig dat je bij contact direct wordt doorgelinkt naar je e-mail prog op je pc...

Groeten,
Davy

MyDarkEvilTwin
%Europe/Berlin %501 %2005, 13:02
Sorry, maar ik moet ze gelijk geven, de lijnen op de achtergrond zijn te dik, en er zit te veel verschil in. Om zoiets te doen moet je de 1e lijn zwart maken, en de 2e lijn bijna net zo zwart. Je zult tijdens het maken van die 2 lijnen haast geen verschil zien, maar als je de background in herhaling doet, dan zul je het verschil zien. Misschien kun je de achtergrond beter aanpassen op de flash. Maar heel leuk idee! ;)

flashfreak
%Europe/Berlin %572 %2005, 14:44
je zou ook een onzichtbaar achtergrondvlak moeten maken voor je buttons, irritant als je erop wilt klikken nu

Koen!
%Europe/Berlin %907 %2005, 22:46
...en misschien is het ook handig als de link(s) in je portfolio openen in een nieuw venster.

jodor
%Europe/Berlin %466 %2005, 12:11
Sorry, maar hoe kan je je klanten een flash website aanbieden terwijl je het zelf nog niet onder de knie hebt? :confused:
Oefen eerst voordat je diensten aan gaat bieden.
Ik zou ook even naar je kleurgebruik kijken.
En ik weet niet hoe het met andere browsers zit maar in Firefox staat je flash bijna bovenaan.
Mischien mooier als je dat zou centreren...

Succes

tobisan
%Europe/Berlin %500 %2005, 13:00
Waarom heb je eigenlijk gekozen voor Flash om deze pagina te maken ?
Wat ik hiermee wil zeggen is dat er niet veel animatie in zit :o

HeLze
%Europe/Berlin %982 %2005, 00:34
kleuren steken vrij hard af...maar dat is al gezegd.
en geluidje is irritant :-) , en ik heb moeilijkheden om op je
buttons te drukken, dus dat zou ik ook even aanpassen!
en dan nog een klein ding. niemand zal volgens mij die socom website willen kopen!

mvg

Stuf
%Europe/Berlin %025 %2005, 01:36
Doe ook iets aan die buttons! Zeer irritant zo zonder hittvlak, je moet echt op de lettertjes klikken om een pagina te openen... --

je zou ook een onzichtbaar achtergrondvlak moeten maken voor je buttons, irritant als je erop wilt klikken nu --

en ik heb moeilijkheden om op je buttons te drukken, dus dat zou ik ook even aanpassen! --

:O