Volledige versie bekijken : [Club Suki] Design voor een nieuw te openen club in Zoetermeer
zuyp
%Europe/Berlin %589 %2005, 15:09
Ik ben gevraagd voor iemand om een nieuwe site voor een club te maken in Zoetermeer. De splash is gereed, alleen twijfel ik nog over een paar dingen. Ten eerste. Ziet hij er überhaubt wel goed uit? Ten tweede, zal ik het witte vlak achter het logo van Club Suki laten staan? Ten derde, is het button geluid wat? Ik twijfel er nog veel over of ik het geluidje zal laten staan.
Dit zijn de twee versies:
Versie 1 (http://www.timkant.nl/index.htm)
Versie 2 (http://www.timkant.nl/index2.htm)
Natuurlijk is overig commentaar ook welkom. ;)
ath92
%Europe/Berlin %682 %2005, 17:22
versie een is het best, verder ziet het er erg chique uit! gewoon laten zo!
zuyp
%Europe/Berlin %770 %2005, 19:29
Merci, dat is natuurlijk altijd fijn om te horen, maar er moet vast wel wat op aan te merken zijn. Ik hoor het graag van iedereen, en ondertussen ga ik lekker door met het maken van de site.
[edit]voor het gemak: http://clubsuki.timkant.nl
Tenshu
%Europe/Berlin %797 %2005, 20:09
Jep, Versie 1 vin ik ook het mooist ;)
sanderH
%Europe/Berlin %818 %2005, 20:38
ik ben ook voor versie 1, ik vind alleen dat als "club suki" is ingefade het lijkt alsof ie nog steeds een beetje geblurred is. (alsof je nog langs de opticien moet ;))
wie weet is een wat scherper einde mooier?
Vinc
%Europe/Berlin %827 %2005, 20:52
Ik ga voor versie 1, die geeft wat meer een gehele uitstraling. Ik vind de sfeer die je neerzet en het muziekje echt superlekker! Mag ik vragen welk muziekje dat is? :) Of is ie zelf gemaakt?
zuyp
%Europe/Berlin %922 %2005, 23:08
Ik heb dat muziekje van een site gedownload waar een paar gratis vette loops stonden die je mocht gebruiken. Een beetje in de stijl van TD Collins. Als je wilt kan ik ze wel even naar je doorsturen.
Ow enneh... het klopt dat hij nog een beetje geblurd is. Ik heb het logo in photoshop gemaakt, en een kopie van de layer gemaakt, die achter de originele tekst layer gezet en een klein beetje geblurd. Ik heb hem inderdaad ook zonder geprobeerd, maar dit ziet er een stuk beter uit. Ook als briefpapier en banner voor boven de ingang staat het een stuk strakker met dat kleine beetje blur.
Vet trouwens, al die reacties, terwijl ik pas een paar maanden met flash bezig ben!
noStyleDesign
%Europe/Berlin %933 %2005, 23:23
ik ga ook voor versie 1, en ik had nog een ideetje :
je achtergrond plaatje is geblurt, als je daar het orgineel nog van hebt zou je een soort van balk of cirkel of wat dan ook kunnen maken dat niet geblurt is. en dat een mooie animatie geven
(hoop dat je me begrijpt:P)
tobisan
%Europe/Berlin %936 %2005, 23:28
Hoewel het begin er best veel belovend uitziet (hoe die vlakken tevoorschijn komen)vind ik die witte vlakken er nie zo passen.
Misschien de knoppen en het logo...onder of boven de foto zetten in plaats van erop.
Veel succes !
Oja ik had het dus over versie 1 :p Ik zou zelf dus niet versie 2 nemen
Vinc
%Europe/Berlin %939 %2005, 23:32
Ik heb dat muziekje van een site gedownload waar een paar gratis vette loops stonden die je mocht gebruiken. Een beetje in de stijl van TD Collins. Als je wilt kan ik ze wel even naar je doorsturen
Zou erg gaaf zijn, kan je de link hier posten of sturen via een privebericht?
zuyp
%Europe/Berlin %359 %2005, 09:37
oewel het begin er best veel belovend uitziet (hoe die vlakken tevoorschijn komen)vind ik die witte vlakken er nie zo passen.
Als ik de knoppen en het logo boven of onder de foto zet dan is die foto een heel loos vlak. Eigenlijk heeft het dan geen betekenis. Daarom heb ik ze erop gezet omdat je met het wit van de knoppen een goed contrast hebt met het donkere van de foto.
Zou erg gaaf zijn, kan je de link hier posten of sturen via een privebericht?
Ik heb ze even op mijn webspace gezet: Save that ass (http://www.timkant.nl/download/muziekjes.zip)
tobisan
%Europe/Berlin %672 %2005, 17:08
hm misschieen iets teveel ccontrast naar mijn mening...is misschien beetje schaduw onder die vlakken niet wat beter ?..of de vlakken minder wit *hardop denkend*
:D
zuyp
%Europe/Berlin %688 %2005, 17:31
Ik zal de vlakker wel even proberen met dropshadow. Ik hem hem hier dan vanavond ff voor het resultaat.
damarez
%Europe/Berlin %910 %2005, 22:51
ik ga voor versie 1
je kan ook proberen van overbelicht naar normaal over te gaan
heb ik nu ook op een site gedaan
verder hetziet er heel mooi uit
hoe heet die site trouwens van die loopjes klinkt best wel vet
zuyp
%Europe/Berlin %938 %2005, 23:30
Das dus een probleem... ik ben de site van de loopjes vergeten... maar het als je ook de loopjes wilt hebben kan je de freeware loopjes van ze van mijn site downloaden. De naam staat in een post hierboven!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.