PDA

Volledige versie bekijken : Actionscript Normal Mode Instellen

phonebooth78
%Europe/Berlin %612 %2006, 15:42
Hallo iedereen.

Ik heb het boek genaamd: Basiscursus Flash MX van Peter Kassenaar en via dat boek ben ik hier op de site gekomen.
In het hoofdstuk dat actionscript behandelt staat er dat je in de "action-window" Normal-Mode en Expert-Mode in kunt stellen. Maar ik heb Flash MX 2004 en ik kan het nergens instellen!!
Ik kan het niet vinden!! Ik ken de codes van Actionscript niet en met de normal-mode hoef ik dus niet de codes te typen of aan te vullen.

wie kan mij vertellen hoe ik in MX-2004 de normal mode aan kan zetten??

Alvast bedankt!
Groetjes!!!

Dauntless
%Europe/Berlin %618 %2006, 15:51
Niet, die is er uitgehaald.

(En wees blij, via die normal window leer je echt bijna NIETS. Je leert 500x zoveel van alles zelf te typen (en het is veel sneller)).

phonebooth78
%Europe/Berlin %280 %2006, 07:43
Ja misschien wel, maar als je actionscript niet kent?? Dan klik je op bijv. gotoandstart en dan krijg je die code..Wordt je gevraagd of je het framenummer in wilt typen...
Wat je ook intypt, ik krijg steeds een error.!!!

Bij welke versie van Flash zit die wel dan??
Ik dacht dus dat Flash MX 2004 gewoon MX was...
Weet je waar ik de versie met Normal Mode kan krijgen? En hoe die precies heet?
Van welk jaar was dat dan?

Greetz!!

phonebooth78
%Europe/Berlin %281 %2006, 07:45
Of weet je mss waar online veel actionscript codes staan zodat ik ze zelf in kan typen zonder dat ik het hoef te gaan uitzoeken e.d.? :P
Enige suggesties altijd welkom uiteraard ;)

Thanks man!

phonebooth78
%Europe/Berlin %306 %2006, 08:22
Heey, Ben ik weer!!

Het is al niet meer nodig als het goed is.
Ik krijg een exemplaar van gewoon MX.
Niet 2004 dus.
Het zal even wachten worden maar dan kan ik weer verder.

Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Later!!!

Dauntless
%Europe/Berlin %309 %2006, 08:25
Of je download de NIEUWSTE versie (Flash 8 ) en die heeft dan weer 'Script assist' mode. Wat ongeveer hetzelfde is...

En als je ActionScript niet kent? Dan volg je gewoon wat tutorials :).http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=6338

(Ps: Het is gotoAndPlay(frameNumber) ;) )